پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آقای الکترا / معرفی بیوک الکترا E4

تب الکتریکی سازی خودروها در خودروسازان هر روز تشدید می شود و خودروسازانی نظیر جنرال موتورز بیش از پیش در تلاش است تا تبدیل به برندی الکتریکی شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت جنرال موتورز در تلاش است تا به برندی الکتریکی تبدیل شود‌. سبد محصولات برقی آن‌ها هر روز متنوع‌تر می‌شود، از […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۶ دی ۱۴۰۱

تب الکتریکی سازی خودروها در خودروسازان هر روز تشدید می شود و خودروسازانی نظیر جنرال موتورز بیش از پیش در تلاش است تا تبدیل به برندی الکتریکی شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت جنرال موتورز در تلاش است تا به برندی الکتریکی تبدیل شود‌. سبد محصولات برقی آن‌ها هر روز متنوع‌تر می‌شود، از شورولت ولت که یک خودروی برقی کوچک است تا هامر الکتریکی با آن هیبت غول‌آسایش.

برنامه عرضه خودروهای برقی فقط مختص آمریکا نیست، در کشور چین هم اوضاع جنرال موتورز خوب است و آن‌ها تصمیم دارند تا پس از معرفی بیوک الکترا E5، به‌زودی کراس‌اور برقی بیوک الکترا E4 را نیز به بازار معرفی کنند.

این کراس‌اور در چین و توسط سرمایه‌گذاری مشترک سایک و جنرال موتورز ساخته می‌شود. این محصول فقط برای بازار چین طراحی شده است و تنها در این کشور به فروش می‌رسد.

طراحی آن مدرن و زیبا است. ظاهر جلویی آن با بیوک‌هایی که اخیرا در چین تولید شده‌اند، مطابقت دارد. جزئیات کرومی زیادی در جلوپنجره، قاب پنجره‌ها و دستگیره‌ها به کار رفته است.

بیوک الکترا E4 ابعادی برابر 4818/1912/1580 میلی‌متر با فاصله محوری 2954 میلی‌متری دارد. وزن 2150 کیلوگرمی آن کمی سنگین محسوب می‌شود.

نسخه پایه این کراس‌اور، یک موتور ۱۸۰ کیلوواتی دارد و دیفرانسیل عقب است. اما نسخه‌های سطح بالاتر، موتور دوقلو ۱۸۰ کیلوواتی دارند و چهار چرخ محرک هستند. حداکثر سرعت این خودرو به ۱۸۰ کیلومتر برساعت می‌رسد. الکترا E4 باتری لیتیوم آهن فسفات دارد.

بیوک الکترا E4 براساس پلتفرم Ultium خودرو الکتریکی جنرال موتورز ساخته شده است. این پلتفرم مایه افتخار جنرال موتورز است و حتی یک وبسایت جداگانه با زبان چینی برای آن راه‌اندازی کرده است.

اولین رونمایی عمومی الکترا E4 در نمایشگاه خودرو شانگهای، در ماه آوریل خواهد بود و قرار است در نیمه دوم سال عرضه شود.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی