پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لئو MX8 ، شاسی بلند جدید ایستا موتور ارس رونمایی شد

ایستا موتور‌‌ در نمایشگاه دستاوردها‌ و فرصت های سرمایه گذاری منطقه آزاد ارس از شاسی بلند جدید خود به نام لئو MX8 پرده برداری کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو شرکت ايستا موتور ارس امروز در نمایشگاه دستاوردها و فرصت های سرمایه گذاری منطقه آزاد ارس از شاسی بلند جدید خود بهنام لئو MX8 پرده […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۵ بهمن ۱۴۰۱

ایستا موتور‌‌ در نمایشگاه دستاوردها‌ و فرصت های سرمایه گذاری منطقه آزاد ارس از شاسی بلند جدید خود به نام لئو MX8 پرده برداری کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت ايستا موتور ارس امروز در نمایشگاه دستاوردها و فرصت های سرمایه گذاری منطقه آزاد ارس از شاسی بلند جدید خود بهنام لئو MX8 پرده برداری کرد.

این غول آفرودی محصول شرکت دانگ فنگ‌ نیسان بوده که قرار است توسط ایستا‌ موتور مونتاژ و به بازار عرضه شودلئو MX8، از یک موتور ۲ لیتری توربو جی دی آی بهره مند است که ۲۲۰ اسب بخار‌قدرت و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور را تولید می کند.

وظیفه انتقال قدرت این پیشرانه در اختیار یک‌ گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته ZF است. شاسی بلند تازه نفس ایستاموتور شاسی مستقل بوده و چهارچرخ متحرک است که از این جهت خودرویی مناسب برای آفرود خواهد بود.

شرکت ایستا موتور‌ همچنین اعلام کرد: این محصول از بهار ۱۴۰۲ به بازار عرضه می شود همچنین حدود قیمتی مدنظر برای این‌ خودرو ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون‌ تومان است.

ایستا موتور ارس قرار است تا ۲ هزار‌ دستگاه  از این خودرو در سال‌ اول تولید کند و‌ سپس این‌ میزان به صورت پلکانی افزایش یابد.

در حال تکمیل…

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی