پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تصاویر لو رفته از جانشین لامبورگینی آونتادور

جانشین لامبورگینی آونتادور مدت زمان زیادی است که با پوشش استتاری در خیابان ها در حال گذراندن مراحل آزمایش دیده می شود اما به تازگی تصاویری از سوپراسپرت پرچمدار جدید لامبورگینی لو رفته است که ظاهر آنرا به وضوح نشان می دهد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بنظر می رسد که تصاویر لو رفته […]

سامیار راشد
دوشنبه - ۱ اسفند ۱۴۰۱

جانشین لامبورگینی آونتادور مدت زمان زیادی است که با پوشش استتاری در خیابان ها در حال گذراندن مراحل آزمایش دیده می شود اما به تازگی تصاویری از سوپراسپرت پرچمدار جدید لامبورگینی لو رفته است که ظاهر آنرا به وضوح نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بنظر می رسد که تصاویر لو رفته از این لامبورگینی جدید، تصاویر CGI مربوط به کانفیگوراتور آنلاین این مدل باشد. نمای جلو این لامبورگینی، ظاهری بسیار متفاوت با آونتادور دارد و چراغ روز Y شکل، لامبورگینی سیان را در ذهن بیننده تداعی می کند.

در سراسر بدنه شاهد همان خطوط تیز و برنده معروف لامبورگینی هستیم. طبق معمول، رینگ های این لامبورگینی یکی از زیباترین رینگ های دنیاست. در نمای عقب نیز شاهد چراغهای Y شکل و حضور دو خروجی بزرگ در وسط ان چراغها هستیم.

یکی از انتقاداتی که به این لامبورگینی وارد است، همین طراحی آن بوده که تفاوت زیادی را با آونتادور ندارد. کلیت بدنه همان آونتادور است و شاهد تغییراتی در سپر، ورودی های هوا، کاپوت و درپوش موتور هستیم درحالیکه از پرچمدار لامبورگینی انتظار بیشتری می رود.

هنوز مشخصات فنی جانشین آونتادور منتشر نشده اما پیش بینی می شود که موتور 12 سیلندر با دمش طبیعی در کنار یک موتور الکتریکی بتواند 850 اسب بخار نیرو را تولید کند تا از رقیبش یعنی فراری SF90 Stradale کم نیاورد.

 

نوشته: سامیار راشد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی