پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سریع و خشمگین 8

نخستین پوستر فیلم سریع و خشمگین 8 آشکار شد

ون دیزل از بازیگران مطرح هالیوودی و به خصوص فیلم های سینمایی سریع و خشمگین، به تازگی در صفحه رسمی اینستاگرام خود نخستین پوستر مربوط به فیلم سریع و خشمگین 8 را منتشر کرد. این بازیگر 48 ساله در سری فیلم های سریع و خشمگین با نام Dominic Toretto ایفای نقش نمود. تصویر تازه منتشر […]

javankhodro
دوشنبه - ۲۸ دی ۱۳۹۴

ون دیزل از بازیگران مطرح هالیوودی و به خصوص فیلم های سینمایی سریع و خشمگین، به تازگی در صفحه رسمی اینستاگرام خود نخستین پوستر مربوط به فیلم سریع و خشمگین 8 را منتشر کرد.

این بازیگر 48 ساله در سری فیلم های سریع و خشمگین با نام Dominic Toretto ایفای نقش نمود. تصویر تازه منتشر شده نیز شهر نیویورک را نشان می دهد و به نظر می رسد لوکیشن اصلی فیلمبرداری قسمت 8 باشد. همچنین در روی پوستر نوشته ای که می گوید”جاده های جدید در پیش رو” به چشم می خورد.

سال گذشته ون دیزل اظهار داشت که قسمت 8 فیلم در آوریل 2017 به اکران در خواهد آمد. این قسمت توسط اف گری گری کارگردانی شده و بازیگرانی همچون ون دیزل، Dwayne Johnson و Jurt Russel در آن ایفای نقش می کنند.

سریع و خشمگین 8

البته جای تعجبی نداشته که سریع و خشمگین 8 در نیویورک فیلمبرداری می شود، زیرا اخیرا ون دیزل در شبکه NBC به فیلمبرداری قسمت 8 در نیویورک اشاره کرد.

خوشبختانه سریع و خشمگین 8 آخرین قسمت سری فیلم های سریع و خشمگین نبوده و حداقل دو قسمتی پس از قسمت 8 ساخته خواهد شد.

با این حساب باید منتظر ماند تا شاهد انتشار اطلاعات بیشتری پیرامون داستان سریع و خشمگین 8 باشیم. متاسفانه پل واکر از شخصیت های اصلی سری فیلم های سریع و خشمگین که در این سری با نام برایان شناخته می شد، سال 2013 براساس حادثه رانندگی جان خود را از دست داد.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی