پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جک و هوآوی با یگدیگر همکاری می کنند

2 شرکت هوآوی و جک با همکاری یکدیگر قصد دارند تا «نسل جدید و پیشرفته پلت‌فرم خودروهای برقی هوشمند مبتنی بر قطعات خودرو هوآوی را توسعه دهند». به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  با توجه به عزم جدی هوآوی برای ورود به صنعت خودرو این شرکت با همکاری جک قصد دارد تا خط تولیدی در […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۷ اسفند ۱۴۰۱

2 شرکت هوآوی و جک با همکاری یکدیگر قصد دارند تا «نسل جدید و پیشرفته پلت‌فرم خودروهای برقی هوشمند مبتنی بر قطعات خودرو هوآوی را توسعه دهند».

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

با توجه به عزم جدی هوآوی برای ورود به صنعت خودرو این شرکت با همکاری جک قصد دارد تا خط تولیدی در پارک صنعتی فیکسی شهر هفی به مساحت تقریبی 510 هزار متر مربع احداث کنند.

یو چنگدونگ، مدیر عامل هوآوی، در این خصوص اعلام کرد: این شرکت قصد دارد با شرکت جک همکاری لازم را جهت گسترش فرآیندهای تولید و فروش خودرو انجام دهد.

به گفته لین شی، دبیرکل وسایل نقلیه متصل هوشمند در انجمن فنی چین و اروپا، شرکت هوآوی در مراحل ساخت کارخانه جدید است که این موضوع نشان دهنده مشارکت بیشتر این برند در تجارت خودروهای هوشمند چینی است.

بر اساس گزارش های منتشر شده، هواوی سابقه همکاری خوبی با جک موتورز دارد و این 2 شرکت قصد دارند «نسل جدید و پیشرفته پلت‌فرم خودروهای برقی هوشمند مبتنی بر قطعات خودرو هوآوی را توسعه دهند».

هوآوی در حال حاضر قطعات و سیستم های مختلفی‌ را برای خودروسازان چینی تامین می‌ کند و اخیراً شروع به عرضه مجموعه‌ های کاملی مبتنی بر فناوری خودروهای هوشمند تحت شعار Huawei Inside خود نموده است. اکنون به نظر می رسد که این شرکت با هدف گسترده تر قصد ورود به صنعت خودروسازی را دارد

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی