پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

نبض بازار خودرو در ید اختیار بازار ارز!

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران بیان کرد: مادامی که ثبات ارزی در کشور حاکم نشود بازار رونق نمی گیرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو پایتخت اظهار کرد: تا ثبات ارزی بر بازار حاکم نشود خرید و فروش راه نمی‌افتد و رونق نمی‌گیرد. وی تصریح کرد: در ماه‌های […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۲ اسفند ۱۴۰۱

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران بیان کرد: مادامی که ثبات ارزی در کشور حاکم نشود بازار رونق نمی گیرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو پایتخت اظهار کرد: تا ثبات ارزی بر بازار حاکم نشود خرید و فروش راه نمی‌افتد و رونق نمی‌گیرد.

وی تصریح کرد: در ماه‌های گذشته نیز شاهد بودیم وقتی دلار تا کانال 60 هزار تومان نیز افزایش یافت در عمل هیچ خرید و فروش انجام نمی‌شد و مردم به انتظار کاهش نرخ ارز از خرید و فروش دست کشیده بودند. این روزها هم که دلار تا کانال 42 هزار تومان کاهش یافته و به نظر می‌رسد این افت ادامه‌دار باشد، هیچ مراجعه‌ای به بازار انجام نمی‌شود و به اصطلاح همه منتظر مانده‌اند تا ببینند نتیجه چه خواهد شد؟

این مقام صنفی از کاهش 190 میلیون تومانی پژو 207، کاهش 55 میلیون تومانی پژو پارس و پژو 206 تیپ 2، افت 35 میلیون تومانی تیبا و کاهش 50 میلیون تومانی کوییک آر در روزهای اخیر در بازار خبر داد و تصریح کرد: این کاهش در همه انواع خودروها به چشم می‌خورد و به نظر می‌رسد همچنان تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/ منبع: برنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی