پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نسل جدید هیوندای ورنا با قیمت پایه 700 میلیون

نسل ششم از هیوندای اکسنت که در برخی از بازارها با نام هیوندای ورنا شناخته می شود برای بازارهای جهانی رونمایی شد. این سدان کوچک اقتصادی که زیر هیوندای النترا جای می گیرد با 4.53 متر طول و فاصله محورهای 2.67 متر، انبوهی از امکانات و تجهیزات رفاهی را دارد که استانداردهای جدیدی را در […]

سامیار راشد
پنجشنبه - ۳ فروردین ۱۴۰۲

نسل ششم از هیوندای اکسنت که در برخی از بازارها با نام هیوندای ورنا شناخته می شود برای بازارهای جهانی رونمایی شد. این سدان کوچک اقتصادی که زیر هیوندای النترا جای می گیرد با 4.53 متر طول و فاصله محورهای 2.67 متر، انبوهی از امکانات و تجهیزات رفاهی را دارد که استانداردهای جدیدی را در این کلاس تعریف می کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

از نظر طراحی ظاهری می توان آنرا تلفیقی از هیوندای آزرا جدید و النترا نام برد. خطوط تیز بدنه و جلوپنجره یادآور النترا و نوار باریک LED در جلو یادآور آزرا می باشد.

کابین آن نیز برای خودرو اقتصادی در این کلاس حیرت انگیز است. یک جفت مانیتور 10.25 اینچی، صندلی های گرم/خنک شونده، پوشش چرم برای کابین، نورپردازی مخفی، کابین دو رنگ، سانروف،صندلی برقی راننده، شارژ وایرلس و پدل شیفتر پشت فرمان همگی ویژگی های هستند که تا به حال برای خودرویی در این کلاس دیده نشده بود.

یک موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری بنزینی به توان 113 اسب بخار و گشتاور 144 نیوتون متر نیروبخش اکسنت جدید است. یک موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری توربو به توان 156 اسب بخار و گشتاور 253 نیوتون متر برای آن قابل سفارش است که با گیربکس شش سرعته دستی یا گیربکس هفت سرعته دو کلاچه همراه می شود.

قیمت پایه هیوندای ورنا جدید از 13 هزار و 200 دلار آغاز می شود و نسخه فول آپشن آن، 21 هزار دلار قیمت دارد. این یعنی که نسخه پایه این سدان اقتصادی با در نظر گرفتن دلار 52 هزار تومانی، چیزی در حدود 700 میلیون تومان قیمت خواهد داشت.

 

نوشته: سامیار راشد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی