پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آمادگی کامل ناوگان امدادی ایران خودرو در هفته دوم نوروز

شرکت امدادخودروایران از آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به هم‌وطنان در هفته دوم تعطیلات نوروز خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مدیرعامل امدادخودروایران با اشاره به آمادگی این شرکت برای خدمات رسانی در هفته دوم نوروز به هم‌وطنان افزود: تجربه نخست طرح مشترک امداد نوروزی دو شرکت گروه صنعتی ایران خودرو و گروه خودروسازی […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۰ فروردین ۱۴۰۲

شرکت امدادخودروایران از آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به هم‌وطنان در هفته دوم تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مدیرعامل امدادخودروایران با اشاره به آمادگی این شرکت برای خدمات رسانی در هفته دوم نوروز به هم‌وطنان افزود: تجربه نخست طرح مشترک امداد نوروزی دو شرکت گروه صنعتی ایران خودرو و گروه خودروسازی سایپا موفق بوده است و دو شرکت امدادی امدادخودروایران و امدادخودرو سایپا موفق شده‌اند در اقصا نقاط کشور طی ۱۱ روز آغاز طرح، بالاترین خدمات را به هم‌وطنان ارایه دهند.

سیدعباس میرحسینی افزود: آمارها نشان می‌دهد اکیپ‌های امدادی فعال در طرح نوروزی، طی ۱۱ روز نخست طرح، بالاترین میزان درخواست‌ خدمت را در شهرهای تهران، اهواز، مشهد، شیراز، اصفهان و رشت داشته‌اند.

میرحسینی تشریح کرد: اکثر شهرهایی که بیش ترین میزان خدمات را دریافت کرده‌اند، مقاصد اصلی سفرهای نوروزی بوده‌اند و بخش اصلی خدمات ارایه شده شامل حمل خودرو و خدمات عمومی که شامل تعویض یا باتری کمکی، سوخت رسانی، باز کردن در خودرو، پنچرگیری و تعویض لاستیک خودرو بوده است.

وی افزود: هدیه نوروزی گروه صنعتی ایران‌خودرو که ایاب و ذهاب رایگان در این ایام است تا پایان طرح یعنی تا ۱۴ فروردین برای تمامی امدادخواهان گروه صنعتی ادامه خواهد داشت.

میرحسینی در مورد مدت زمان انتظار مشتریان نیز اظهار کرد: در طول اجرای طرح، با وجود افزایش چشم‌گیر ارایه خدمات صورت گرفته، زمان انتظار مشتریان به طور میانگین کم تر از ۲۴ دقیقه بوده و مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران‌خودرو نیز به ۹۸ درصد تماس‌های ورودی پاسخ داده است.

میرحسینی آموزش‌های فنی به روز امدادگران، تجهیز و اعزام ناوگان به سیستم هوشمند، نوسازی و توسعه ناوگان امدادرسانی، استانداردسازی محل استقرار پایگاه‌های امدادی، به روزرسانی مرکزتماس هوشمند گروه صنعتی ایران‌خودرو و علاقه امدادگران به خدمت‌رسانی را از عوامل موثر در سرعت ارایه خدمات به امدادخواهان دانست.

گفتنی است، با آغاز هفته دوم تعطیلات نوروزی، شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ و وب سایت www.۰۹۶۴۴۰.com  همچنین اپلیکیشن ایساکو برای ارایه خدمات امدادی در هر ساعت از شبانه‌روز در خدمت هم‌وطنان سراسر کشور است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی