پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ام‌ وی‌ ام ایکس 22 پرو MT ؛ شروع ماجراجویی با ریتم جوانی

ایکس 22 پروMT به عنوان کراس اور جدید برند ام‌وی‌ام به بازار ایران معرفی‌شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  ایکس 22 پروMT به عنوان کراس اور جدید برند ام‌وی‌ام به بازار ایران معرفی‌شده است. کراس اوری که با بهره‌گیری از موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری، امکانات رفاهی و ایمنی به‌روز و البته طراحی […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۹ فروردین ۱۴۰۲

ایکس 22 پروMT به عنوان کراس اور جدید برند ام‌وی‌ام به بازار ایران معرفی‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

ایکس 22 پروMT به عنوان کراس اور جدید برند ام‌وی‌ام به بازار ایران معرفی‌شده است. کراس اوری که با بهره‌گیری از موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری، امکانات رفاهی و ایمنی به‌روز و البته طراحی ظاهری مدرن به نظر می‌رسد یکی از جذاب‌ترین خودروها برای نسل جوان باشد. اما ایکس 22 پرو MT چه مزایایی دارد؟

موتور 1.5 لیتری بهینه‌سازی شده

ام‌وی‌ام ایکس 22 پروMT از موتور بهینه‌سازی شده 1.5 لیتری چهار سیلندر بهره می‌برد. قلب تپنده این کراس اور توان تولید 116 اسب بخار قدرت و حداکثر گشتاور 143 نیوتن متر را دارد و به این ترتیب می‌تواند توان حرکتی مناسب و در نتیجه تجربه رانندگی خوبی را برای سرنشینان به آرمغان آورد.

طراحی مدرن

طراحی ام‌وی‌ام ایکس 22 پروMT دقیقاً مشابه ایکس 22 پرو خواهد بود. ترکیب جلوپنجره کهکشانی، طراحی خطوط کناری بدنه، رینگ‌های آلومینیومی 16 اینچی دورنگ و چراغ‌های دی‌لایت ال‌ای‌دی، که همگی برای القای حس پویایی و مدرن بودن کنار یکدیگر قرارگرفته‌اند و در مجموع ارزش خرید این خودرو را در سگمنت قیمتی خود بسیار بالا می‌برند.

امکانات رفاهی و ایمنی بیشتر

ام‌وی‌ام ایکس 22 پرو MT از امکانات رفاهی و ایمنی قابل توجهی برخوردار است. ازجمله این امکانات می‌توان به فرمان دی کات برقی (EPS)، مانیتور 9 اینچی، سیستم کمک به حرکت در سرپایینی (HDC) سانروف، گرمکن صندلی، اتولایت و نورپردازی ورود ( زیر دربهای جلو) بهره می‌برد. امکاناتی که درمجموع این کراس اور را به انتخابی هیجان‌انگیز برای نسل جوان تبدیل خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی