پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Q6

آغاز تولید آئودی Q6 الکتریکی در سال 2018

براساس اعلام شرکت آئودی، خودروی مفهومی Q6 e-tron quattro سال 2018 در بروکسل بلژیک تولیدش آغاز می گردد. این خبر گزارش روزنامه بلژیکی De Morgen را مبنی بر ساخت شاسی بلند تمام الکتریکی آئودی در بروکسل، تایید می کند. آئودی در نظر داشته تا بسته باتری بین اتومبیل های Q5 و Q7  روی Q6  قرار دهد. […]

javankhodro
پنجشنبه - ۱ بهمن ۱۳۹۴

براساس اعلام شرکت آئودی، خودروی مفهومی Q6 e-tron quattro سال 2018 در بروکسل بلژیک تولیدش آغاز می گردد. این خبر گزارش روزنامه بلژیکی De Morgen را مبنی بر ساخت شاسی بلند تمام الکتریکی آئودی در بروکسل، تایید می کند.

آئودی در نظر داشته تا بسته باتری بین اتومبیل های Q5 و Q7  روی Q6  قرار دهد. گفته می شود نام مدل Q6 بوده اما آئودی این نام را تایید نکرده است. آئودی برای تولید این شاسی بلند بزرگ خود نیاز داشته تا ظرفیت تولید کارخانه بروکسل خود را افزایش دهد.

با این حال آئودی A1 سوپرمینی احتمالا در کارخانه مارتورل اسپانیا و Q3 در کارخانه گیور مجارستان به تولید خواهد رسید. آئودی Q6 را با سه مدل موتور الکتریکی همراه کرده و بسته باتری به آن خواهد افزود که قادرست 300 مایل را پوشش دهد.

آئودی در نظر داشته تا قابلیت شارژ سریع را به اتومبیل Q6 خود بیافزاید و متاسفانه اطلاعاتی در این زمینه نیز موجود نیست. خودروی e-tron quattro concept آئودی می تواند در 50 دقیقه شارژ کامل شود که زمان بسیار مناسبیست.

از آنجایی که تولید در سال 2018 آغاز می گردد، بعید است آئودی خودروی شاسی بلند zero-emissions را در نیمه دوم سال آینده معرفی کند.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی