پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو

رنو و افتتاح نخستین کارخانه در چین

رنو پس از سرمایه گذاری 950 میلیون دلاری نخستین کارخانه خود در چین را افتتاح نمود. رنو سال های گذشته با شرکت دانگ فنگ برای ساخت کارخانه قرارداد همکاری امضا نمود. قرار است این کارخانه تنها به تولید محصولات برای بازار داخلی بپردازد. مجموعه تاسیس شده شامل یک کارخانه مونتاژ، یک مرکز تحقیق و توسعه […]

javankhodro
سه شنبه - ۱۳ بهمن ۱۳۹۴

رنو پس از سرمایه گذاری 950 میلیون دلاری نخستین کارخانه خود در چین را افتتاح نمود. رنو سال های گذشته با شرکت دانگ فنگ برای ساخت کارخانه قرارداد همکاری امضا نمود. قرار است این کارخانه تنها به تولید محصولات برای بازار داخلی بپردازد.

مجموعه تاسیس شده شامل یک کارخانه مونتاژ، یک مرکز تحقیق و توسعه و کارخانه توسعه انتقال قدرت خودروهاست. رنو کادجار که برای عرضه در چین نیز برنامه ریزی شده بود در این کارخانه با ظرفیت تولید 150 هزار دستگاه طی یک سال، روانه بازار بازار چین می شود.

رنو می گوید این کارخانه ظرفیت تولید 300 هزار دستگاه اتومبیل را دارد. کادجار با موتور بنزینی 2.0 لیتری وارد بازار چین شده و سپس با موتور 1.2 لیتری به بازار اروپا راه پیدا می کند.

در اواخر امسال نیز کادجار به شاسی بلند بزرگتر با هویت جدید تبدیل می شود. البته مشخصات آن در دسترس نیست اما گفته می شود خودرو جانشین KOLEOS بوده و با نام Maxhton روانه بازار خواهد شد.

یک سدان تمام الکتریکی Fluence ZE نیز سال 2017 در همین کارخانه ووهان چین به تولید خواهد رسید. با این حال رنو قصد ندارد با برند دانگ فنگ در بازار محلی فعالیت کند. علاوه بر آغاز تولید کارخانه در چین، رنو تعداد نمایندگی های خود را تا پایان امسال به 125 الی 150 نمایندگی می رساند.

منبع: Motor1

برچسب‌ها : اتومبیلرنوچین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی