پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آئودی

انتشار تصویر رندر شده از نسل بعدی آئودی A6

به تازگی تصویری رندر شده از نسل بعدی آئودی A6 سدان سایز متوسط منتشر شده که سال 2017 انتظار می رود عرضه گردد. اگر شما به تصویر خوب توجه کنید شاهد زبان طراحی آئودی در آن خواهید بود. حال که Marc Lichte مسئول طراحی آئودی در اینگولشتات شده باید انتظار تنوع بیشتری در طراحی بود. […]

javankhodro
شنبه - ۱۷ بهمن ۱۳۹۴

به تازگی تصویری رندر شده از نسل بعدی آئودی A6 سدان سایز متوسط منتشر شده که سال 2017 انتظار می رود عرضه گردد. اگر شما به تصویر خوب توجه کنید شاهد زبان طراحی آئودی در آن خواهید بود. حال که Marc Lichte مسئول طراحی آئودی در اینگولشتات شده باید انتظار تنوع بیشتری در طراحی بود.

البته در تصویر ما شاهد الگوبرداریهایی از خودروی مفهومی Prologue سال 2014 نیز هستیم که جلوه زیبایی به نسل بعدی A6 داده است. متاسفانه تاکنون تصاویری جاسوسی از این اتومبیل منتشر نشد بنابراین شاید خبری از نسل بعدی در سال آینده نباشد.

انتظار می رود آئودی A6 جدید را با چراغ های جلویی بلند و باریک، بدنه ای کشیده تر و جلوپنجره مشبک شش ضلعی باز طراحی شده همراه سازد. با وجود پلتفرم MLB Evo احتمالا نسل جدید نسل بعدی آئودی A6 وزن کم خواهد کرد.

گفته می شود خودرو از سیستم رانندگی نیمه مستقلی با قابلیت حرکت تا سقف سرعتی 60 مایلی برخوردارست. این مدل همچنین سیستم تعلیق جدید در کنار دوربین برای اسکن جاده ها دریافت خواهد کرد.

A6 جدید آئودی پس از نسل بعدی آئودی A8 معرفی شده و پس از A7 جدید نیز به بازار عرضه خواهد شد. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر معرفی رسمی اتومبیل از سوی آئودی بود.

منبع: Motor1

 

برچسب‌ها : A6آئودیاتومبیل

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی