پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آئودی

انتشار تصویری رندر شده از آئودی A1 کابریولت

براساس انتشار تصویر رندر شده اخیر ما خوش شانس بودیم که توانستیم مدل کابریولت آئودی A1 را شاهد باشیم. باتوجه به تصاویر خودرو ظاهر جذابی پیدا نکرده و بعیدست آئودی کوچکترین اتومبیل خود را به سقف کروک مجهز کند. برای مدلی همچون A1 که محبوبیت بیشترش برای نوع استانداردست عرضه مدل کابریولت شکست محسوب می […]

javankhodro
دوشنبه - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴

براساس انتشار تصویر رندر شده اخیر ما خوش شانس بودیم که توانستیم مدل کابریولت آئودی A1 را شاهد باشیم. باتوجه به تصاویر خودرو ظاهر جذابی پیدا نکرده و بعیدست آئودی کوچکترین اتومبیل خود را به سقف کروک مجهز کند.

برای مدلی همچون A1 که محبوبیت بیشترش برای نوع استانداردست عرضه مدل کابریولت شکست محسوب می شود. چنین مدلی قطعا در لیست برنامه های آئودی قرار داشته اما به دلیل رسوایی اخیر فولکس با تاخیر رو به رو شد که بهتر به سرانجام نرسید.

A1 کروک مدلی بوده که آئودی توجه بسیاری به آن ندارد و از همین رو احتمال عرضه اش کم است. انتظار می رود اواخر 2017/اوایل 2018 آئودی نسل بعدی A1 را در کارخانه مارتورل اسپانیا به جای بروکسل بلژیک به تولید برساند.

این مدل احتمالا در سال 2019 برروی پلتفرم فولکس واگن سوار شود. انتظار می رود نسل بعدی A1 در کنار نمونه استاندارد از مدل هیبریدی نیز برخوردار باشد.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی