پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا

مراسم معارفه عضو جدید هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا برگزار شد

مراسم معارفه عضو جدید هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا با حضور محمدعلی تیموری مدیرعامل، اعضای هیات مدیره شرکت سایپا و پیمان نوشادی معاون اقتصادی و برنامه ریزی صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد برگزار شد.

فاطمه علی اصغری
سه شنبه - ۷ شهریور ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز، در این مراسم حکم انتصاب محمود سهیل نژاد توسط نوشادی و به نمایندگی از صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد به عنوان عضو هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا ابلاغ شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در سخنانی ضمن تقدیر از تلاش‌های معصوم نجفیان، از انتصاب محمود سهیل‌نژاد به نمایندگی از صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد به عنوان عضو هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا ابراز خرسندی و برای سهیل نژاد آرزوی توفیق کرد.

نوشادی معاون اقتصادی و برنامه ریزی صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد نیز در سخنانی با اشاره به قدمت و نقش محوری شرکت سایپا در صنعت خودروسازی کشور و با تقدیر از زحمات نجفیان گفت: امیدواریم با توجه به تجارب ارزنده آقای سهیل نژاد و همدلی اعضای هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سایپا شاهد شکوفایی هر چه بیشتر این شرکت، افزایش تولید، بهبود کیفیت و تامین منافع سهامداران و ذی‌نفعان آن باشیم.

گفتنی است سهیل‌نژاد از مدیران باسابقه در صنعت خودروسازی و شرکت سایپاست که در کارنامه وی مسئولیت هایی همچون مدیرعامل و عضو هیات مدیره گروه سرمایه گذاری کارکنان سایپا، مدیرعامل شرکت پیشگامان گروه خودروسازی سایپا، رئیس هیات مدیره شرکت سایپاگام و مشاور عالی مدیرعامل هلدینگ گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو دیده می شود.

همچنین معاونت حقوقی و پارلمانی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور، عضو هیات مدیره موسسه جهاد استقلال وزارت جهاد کشاوری و معاونت اداری پشتیبانی گروه کشاورزی کوثر از دیگر مسئولیت‌های سهیل‌نژاد بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی