پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا تصویری تیزری از تاکوما جدید منتشر کرد

شرکت تویوتا قصد داشته 11 فوریه در نمایشگاه شیکاگو اتومبیل مرموزی را رونمایی کند. اگرچه کمپانی اطلاعاتی منتشر نکرد اما تصویر تیزری تازه انتشار یافته خبر از رونمایی مدل جدید خودروی پیکاپ تاکوما می دهد. شاید اطلاعات رسمی وجود نداشته اما می توان پیش بینی کرد این تصویر به تاکوما TRD Pro با جلوپنجره بازطراحی […]

javankhodro
سه شنبه - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

شرکت تویوتا قصد داشته 11 فوریه در نمایشگاه شیکاگو اتومبیل مرموزی را رونمایی کند. اگرچه کمپانی اطلاعاتی منتشر نکرد اما تصویر تیزری تازه انتشار یافته خبر از رونمایی مدل جدید خودروی پیکاپ تاکوما می دهد.

شاید اطلاعات رسمی وجود نداشته اما می توان پیش بینی کرد این تصویر به تاکوما TRD Pro با جلوپنجره بازطراحی شده باشد. البته چنین پیش بینی در صورت حقیقت پیدا کردن یک تغییر جزئی به شمار می رود اما این مدل الگوبرداریهایی از مدل TRD Pro سال 2014 کرده است.

متاسفانه تویوتا اطلاعاتی را فاش نکرده اما نسل قبلی TRD Pro تاکوما دارای ویژگی هایی از قبیل ارتفاعی 2 اینچی، رینگ های 16 اینچی با تایرهای BFGoodrich ، سینی اسپرت در قسمت جلو، ترمزهای Bilstein، دنده TRD و تشک های کف منحصربفرد مجهز بود.

در حالی که مشخصات موتور آشکار نیست اما می توان احتمال داد مدل پایه از موتور 2.7 لیتری چهار سیلندر با خروجی 159 اسب بخاری و مدل رده بالا به موتور 3.5 لیتری شش سیلندر با خروجی 278 اسب بخاری بهره ببرد.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی