پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

امانی

جابه جایی ۱۹۰ هزار زائر از طریق ناوگان حمل و نقل جاده‌ای از مشهد به مقصد سایر شهرها

از ابتدای طرح جابجایی زائران حرم رضوی تا روز گذشته نزدیک به ۱۹۰ هزار نفر توسط ۱۲هزار سرویس جاده ای از مشهدالرضا به مقاصد خود جابه جا شدند.

فاطمه علی اصغری
یکشنبه - ۲۶ شهریور ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، داریوش امانی معاون وزیر و رییس این سازمان بابیان این خبر اظهارداشت: از ساعت صفر بامداد روز شنبه ۲۵ شهریور تا بعد از ظهر ۱۸۵۰ دستگاه سرویس انجام شد که ۵۰ درصد اتوبوس و مابقی نیز ون، میدل باس، مینی‌بوس و ناوگان سواری عمومی بوده است.

امانی پیش بینی کرد تا ظهر روز یکشنبه پیک خروج زائران از مشهد را داشته باشیم و افزود: نزدیک به ۱۷۵۰ دستگاه دپوی ناوگان را در مشهد داریم و از مردم درخواست داریم که قبل از حضور در پایانه از طریق سامانه‌های پیش فروش بلیت، اقدامات لازم جهت خرید بلیت را انجام دهند.

وی افزود: تا کنون ظرفیت دوهزار سرویس حمل و نقل جاده‌ای به فروش رسیده و زائرانی که به پایانه مراجعه می‌کنند عموما از قبل بلیت خود را زرو کرده‌اند و تعدادی نیز زائرانی هستند که بلیت ندارند.

امانی از زائرانی که با خودرو شخصی به مشهد سفر کرده‌اند خواست تا بدون هیچ عجله و شتابی به مقصد بازگردند و پیش از حرکت اطلاعات ترافیکی را از طریق سایت جامع ۱۴۱ سازمان راهداری دریافت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی