پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

RAV4

RAV4 TRD باعملکرد بالای تویوتا در راه است

شرکت تویوتا به تازگی اعلام نمود که مدل باعملکرد بالایی از RAV4 درکارست و این مدل مربوط به بخش TRD خواهد شد. Bill Fay مدیر اجرایی تویوتا طی نمایشگاه شیکاگو در گفتگو با Automobile Magazine بیان کرد مدل باعملکرد بالای RAV4 که از خودروی رالی الگو می گیرد، می تواند به تولید برسد. او در ادامه افزود که این […]

javankhodro
دوشنبه - ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

شرکت تویوتا به تازگی اعلام نمود که مدل باعملکرد بالایی از RAV4 درکارست و این مدل مربوط به بخش TRD خواهد شد. Bill Fay مدیر اجرایی تویوتا طی نمایشگاه شیکاگو در گفتگو با Automobile Magazine بیان کرد مدل باعملکرد بالای RAV4 که از خودروی رالی الگو می گیرد، می تواند به تولید برسد. او در ادامه افزود که این مدل می تواند TRD باشد و عملکرد عالی خواهد داشت.

متاسفانه مشخصات مدل TRD خودروی RAV4 مشخص نیست اما سایر مدل های TRD تویوتا از سیستم تعلیق ارتقا یافته، لاستیک آف‌رود و کاهش وزنی 226 کیلوگرمی بهره می برند. مدل فعلی RAV4 از موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر در کنار گیربکس شش سرعته اتوماتیک برخوردارست و احتمالا مدل TRD به خروجی 176 اسب بخاری و 6000 دور دقیقه ای خواهد رسید. این در حالیست که موتور فعلی خروجی 172 اسب بخاری و دور موتوری 4000 دور در دقیقه ای دارد.

اگر RAV4 TRD در کار باشد احتمالا نسبت به مدل فعلی ظاهری اسپرت پیدا خواهد کرد و قیمتی بیش از 30 هزار دلار خواهد داشت.

منبع: Motor1

برچسب‌ها : RAV4RAV4 TRDتویوتا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی