پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه خودرو اصفهان

با حضور خودروسازان غایب در نمایشگاه‌های اخیر صنعت خودرو؛ هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان برگزار می‌شود

هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان با حضور پر رنگ خودروسازانی که در چند نمایشگاه اخیر صنعت خودرو غایب بودند، برگزار خواهد شد.

فاطمه علی اصغری
چهارشنبه - ۱۲ مهر ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ 

هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان را باید دومین رویداد خودرویی سال جاری در شهر اصفهان پس از دو عنوان نمایشگاهی دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری(خدمات شهری) و ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت بدانیم که نشان از ظرفیت بالای این استان در صنعت خودرو کشور دارد.

استان اصفهان از 16 آبان ماه سال جاری میزبان خودروسازان داخلی و خارجی در هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو است.

هفدهمین نمایشگاه صنعت خودرو اصفهان که تا 19 آبان در جریان است، میزبانی از خودروسازان بسیاری را قطعی کرده است.

مهمترین اتفاق در نمایشگاه خودرو اصفهان، حضور خودروسازانی است که در نمایشگاه‌های اخیر صنعت خودرو از غایبان بزرگ نمایشگاه خودرو بودند.
مدیران خودرو ، تیگارد موتور و آریادیزل از خودروسازان مطرحی هستند که در نمایشگاه خودرو مشهد و شیراز غایب بودند اما در هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان حاضر خواهند بود.

هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان با تکمیل ظرفیت، یکی از کامل‌ترین نمایشگاه‌های خودرو خواهد بود که در سال جاری برگزار شده است.

انتظار می‌رود هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان همچون دوره پیشین، شاهد معرفی محصولات جدید از سوی خودروسازان داخلی و خارجی باشد.

هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان از ساعت 11 تا 19 روزهای 16 تا 19 آبان ماه سال جاری در محل جدید نمایشگاه‌های اصفهان برگزار می‌شود.

نمایشگاه خودرو اصفهان

انتهای پیام/

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی