پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لکسوس

لکسوس LS 2018 از فضای داخلی جذاب‌تری برخوردارست

Mark Templin یکی از مدیران بین المللی کمپانی لکسوس به تازگی جزئیات جدیدی درباره نسل بعدی LS آشکار نمود. وی در گفتگو با سایت Wards Auto بیان کرد مدل از فضای داخلی جذاب‌تری برخوردارست. متاسفانه ایشان جزئیات بسیاری ارائه نداد اما افزود که از آخرین فناوریها در ساخت آن به کار گرفته می شود. Templin […]

javankhodro
دوشنبه - ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

Mark Templin یکی از مدیران بین المللی کمپانی لکسوس به تازگی جزئیات جدیدی درباره نسل بعدی LS آشکار نمود. وی در گفتگو با سایت Wards Auto بیان کرد مدل از فضای داخلی جذاب‌تری برخوردارست.
متاسفانه ایشان جزئیات بسیاری ارائه نداد اما افزود که از آخرین فناوریها در ساخت آن به کار گرفته می شود. Templin افزود:

ما می خواهیم در فضای داخلی LS بعدی کاری انجام دهیم که تاکنون در مدل های پیشین مشاهده نشده است.”

در حالی که Templin سکوت اختیار کرد، طی نمایشگاه توکیو 2015 لکسوس از خودروی مفهومی LF-FC پرده برداشت. این اتومبیل با فناوری های روز همراه بوده که از جمله می توان به پشتیبانی از ژست حرکتی برای کنترل سیستم سرگرمی آن اشاره کرد. LF-FC همچنین از صندلی های جلو و عقبی شناور برخوردار بود و لکسوس نیز در کنسول میانی آن صفحه نمایش لمسی بزرگی جای داده بود.

در اخباری مرتبط Templin اظهار داشت که LC 500 کوپه جدید در ایالات متحده می تواند فروش موفقیت آمیزی داشته باشد. این مدل از قیمت مناسبی در کنار ویژگی های خوب برخوردارست و می توان رقیبی مناسب برای 650i کوپه ب ام و باشد.

منبع: Motor1

برچسب‌ها : LS 2018اتومبیللکسوس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی