پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

استون مارتین

جانشین استون مارتین ونتیج و ونکویش تا سال 2018 از راه می رسند

کمپانی بریتانیایی استون مارتین قصد داشته تا چند هفته بعد خودروی قدرتمند و سوپر اسپرت DB11 را رونمایی کند و حال به نظر می رسد بایستی منتظر جانشین ونکویش و ونتیج این کمپانی بود. متاسفانه اطلاعات کمی از مدل ها در دسترس است اما به گزارش Automotive این اتومبیل ها قبل از سال 2018 معرفی خواهند […]

javankhodro
سه شنبه - ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

کمپانی بریتانیایی استون مارتین قصد داشته تا چند هفته بعد خودروی قدرتمند و سوپر اسپرت DB11 را رونمایی کند و حال به نظر می رسد بایستی منتظر جانشین ونکویش و ونتیج این کمپانی بود.

متاسفانه اطلاعات کمی از مدل ها در دسترس است اما به گزارش Automotive این اتومبیل ها قبل از سال 2018 معرفی خواهند شد. این خودروها به احتمال بسیار از DB11 تاثیر خواهند گرفت و به گفته اندی پالمر مدیرعامل کمپانی مدل ها متفاوت از DB11 هستند.

وی می گوید:

یکی از مدل ها را می توان اتومبیلی بین DB9 و ونتیج دانست. مدل دیگر نیز به آسانی می تواند جدای از دو مدل باشد.

از آنجایی که درباره دو مدل مورد اشاره اطلاعاتی در دست نیست باید به استون مارتین DB11 پرداخت. این سوپراسپرت از جلو پنجره مشبک برجسته، چراغ های LED جلوی بلند و باریک، هواکش های مناسب، دامنه جانبی آیرودینامیکی، رینگ های آلیاژی سبک و سیستم ترمز با عملکرد بالاست.

مشتریان استون مارتین می توانند انتظار فضای داخلی مدرن با خوشه ابزار دیجیتالی و مجموعه قطعاتی که از طریق مرسدس بنز تهیه شده است. متاسفانه اطلاعات عملکرد DB11 مشخص نیست اما براساس گزارشات این مدل از موتور 5.2 لیتری بی توربو 12 سیلندر با خروجی 600 اسب بخاری بهره می برد.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی