پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چری تیگو ۸ پلاس چمپیون

ورود چری تیگو 8 پلاس Champion Edition به بازار

چری تیگو 8 پلاس Champion Edition روانه بازار چین شد.

فاطمه علی اصغری
دوشنبه - ۲۲ آبان ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

چری تیگو ۸ پلاس Champion Edition به‌ تازگی در 4 تریم مختلف با قیمت 17 هزار تا 20 هزار دلار به بازار چین عرضه شد. این خودرو یک فیس لیفت را تجربه کرده که به‌ واسطه آن شاهد تغییرات زیادی در بخش کابین هستیم. البته این خودرو با همان پیشرانه بنزینی قبلی به فروش می‌رسد.

چری تیگو ۸ پلاس چمپیون

مشخصات چری تیگو 8 پلاس Champion Edition

این شاسی بلند چینی با دو نوع پیشرانه شامل مدل ۱.۶ لیتری توربو و ۲ لیتری توربو قابل سفارش است. پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو قدرتی برابر با ۱۹۴ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متر و مدل ۲ لیتری توربو نیز قدرتی برابر با ۲۵۱ اسب بخار و گشتاور ۳۹۰ نیوتن‌متر را به‌همراه دارد. این خودرو ظرف مدت ۷ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند و به‌ازای هر ۱۰۰ کیلومتر نیز مصرف سوخت حدود ۶.۸ لیتر را به‌ همراه دارد.

چری تیگو ۸ پلاس چمپیون

طول چری تیگو 8 پلاس Champion Edition به 4722 میلی‌متر، عرض آن 1860 میلی‌متر، ارتفاع آن 1745 میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به 2710 میلی‌متر می‌رسد. این خودرو به رینگ‌های 19 اینچی چند پره مجهز شده است. مشتریان می‌توانند این شاسی بلند سایز متوسط چینی را در دو مدل 5 نفره و 7 نفره سفارش دهند.

امکانات رفاهی و ایمنی

طراحان برای کابین این خودرو دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچی به‌عنوان کلاستر و نمایشگر سیستم اطاعات سرگرمی را در نظر گرفتند و آنها را در یک قاب یکپارچه و منحنی قرار دادند. نمایشگر سیستم اطلاعات سرگرمی این خودرو از تراشه اسنپدراگون ۸۱۵۵ نیز بهره می‌برد. از سایر ویژگی‌های کابین این خودرو می‌توان به شارژر بی‌سیم ۵۰ واتی در کنسول میانی، سیستم عامل چری لاین ۵ با هواوی کار و اپل کارپلی، فرمان‌های صوتی و کنترل از راه دور در برنامه تلفن همراه اشاره کرد.

چری تیگو ۸ پلاس چمپیون

چری تیگو ۸ پلاس چمپیون  ادیشن از امکانات ایمنی متعددی چون رانندگی خودکار سطح ۲ به‌همراه ترمز اضطراری، سیستم حفظ خطوط، هشدار خروج از خط، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، کروز کنترل تطبیقی و تشخیص فاصله هوشمند بهره می‌برد. از سایر تجهیزات این خودرو می‌توان به روشنایی داخلی، ظرفیت استاندارد فضای بار ۱۹۳۰ لیتر و سیستم گرمایش و تهویه اشاره کرد.

انتهای پیام/

منبع: گجت نیوز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی