پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ونوسیا مکث موتور

مکث موتور ، چند خودروی برقی ونوسیا را برای اولین بار به نمایش در آورد

مکث موتور با ونوسیا که جوینت ونچر FAW و نیسان در چین است به نمایشگاه تحول صنعت خودرو در تهران آمده و 3 محصول جدیدش را به نمایش گذاشته است.

javankhodro
چهارشنبه - ۲۴ آبان ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

روند برقی سازی خودروها در جهان به میزان شگفت انگیزی سرعت گرفته، کوشش خودروسازان شرق و غرب برای تولید و پیشرفت خودروها برقی ، سبب آن شده که مفاهیم جدیدی از خودروهای برقی و پلاگین هیبرید وارد عرصه ظهور شود!

مکث موتور با ونوسیا که جوینت ونچر FAW و نیسان در چین است به نمایشگاه تحول صنعت خودرو در تهران آمده و 3 محصول جدیدش را به نمایش گذاشته است.

اولین خودروی برقی مکث موتور، ونوسیا V-Online DD-i است که به صورت پلاگین هیبرید یا PHEV عرضه می شود. موتور بنزینی نصب شده بر روی این خودرو یک موتور 1.5 لیتری توربو GDi است که 160 اسب بخار قدرت قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. در کنار آن موتور برقی نصب شده بر روی‌ این خودرو حدود 200 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور برقی از یک باتری 18.4 کیلووات ساعتی بهره می برد که با سیستم فست شارژ در عرض 30 دقیقه از 30 تا 80 درصد شارژ می شود و همین مقدار شارژ با شارژر معمولی حدود 5.5 ساعت زمان خواهد برد. این باتری می تواند در حالت تمام برقی 110 کیلو متر و در حالت تلفیقی با مصرف سوخت حدودا 4.4 لیتر در صد کیلومتر مسافتی در حدود 1300 کیلومتر را بپیماید.

ونوسیا مکث موتور

سیستم ورود و خروج بدون کلید، درب صندوق عقب برقی، نمایشگر 24 اینچی یکپارچه مالتی مدیا به همراه 8 اسپیکر، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک به همراه دریچه خروجی هوا برای سرنشینان عقب، سقف شیشه ای فتوکرومیک با قابلیت تنظیم نور ورودی به اتاق به صورت خودکار، صندلی با روکش‌چرمی و تنظیم برقی صندلی‌های جلو در 6 جهت و شارژر وایرلس بخشی از آپشن های این خودرو هستند.

ونوسیا V-Online DD-i

در کنار آن یک کراس اوور دیگر به نام Star قرار دارد که M-HEV یا همان هیبرید خفیف است. به آن معنا که یک باطری 48 ولتی در کنار موتور بنزینی 1.5 لیتری آن، فقط نقش استارت/استاپ را در حالت برقی بازی می کند.

و خودروی بعدی مکث موتور یک سدان به نام D-60 Plus است که سواری تمام برقی به حساب می آید.

مکث موتور در این نمایشگاه پیکاپ کلوت برقی را نیز آورده بود.

کلوت برقی

در روز اول همچنین مکث موتور از لوگوی جدید خود که ساده تر از قبل شده، در حضور اصحاب رسانه پرده برداری کرد.

لوگوی مکث موتور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی