پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مزدا

عدم حضور مزدا در نمایشگاه اتومبیل پاریس

به گزارش Automotive News Europe شرکت مزدا احتمالا در نمایشگاه اتومبیل پاریس ماه اکتبر حضور نخواهد داشت. اگر گزارش حقیقت داشته باشد مزدا نخستین کمپانی غایب این نمایشگاه نیست. Jeff Guyton مدیرعامل اروپای مزدا به این موضوع اشاره نمود و بیان کرد که تصمیم نهایی گرفته نشده است. او افزود نمایشگاه پاریس رویدادی بزرگی محسوب […]

javankhodro
یکشنبه - ۲ اسفند ۱۳۹۴

به گزارش Automotive News Europe شرکت مزدا احتمالا در نمایشگاه اتومبیل پاریس ماه اکتبر حضور نخواهد داشت. اگر گزارش حقیقت داشته باشد مزدا نخستین کمپانی غایب این نمایشگاه نیست.

Jeff Guyton مدیرعامل اروپای مزدا به این موضوع اشاره نمود و بیان کرد که تصمیم نهایی گرفته نشده است. او افزود نمایشگاه پاریس رویدادی بزرگی محسوب شده که بایستی در برابر خودروسازان فرانسوی همچون رنو و پژو/سیتروئن قرار گرفت.

فورد نیز قصد داشته در نمایشگاه اتومبیل پاریس حضور پیدا نکند و در مقابل روی نمایشگاه MWC 2016 بارسلون اسپانیا تمرکز نماید. ولوو در کنار فورد و مزدا جز غایبین نمایشگاه اتومبیل پاریس می باشد و می خواهد روی بازاریابی مستقیم مصرف کننده متمرکز شود.

به نظر می رسد غیبت در نمایشگاه های اتومبیل بزودی امری طبیعی خواهد شد، به شکلی که در نمایشگاه اتومبیل دیترویت گذشته شرکت های تسلا، جگوار و برخی دیگر حضور نیافتند.

در حالی که مشخص نیست مزدا به نمایشگاه اتومبیل پاریس راه پیدا خواهد کرد یا خیر اما در نمایشگاه ژنو این خودروساز ژاپنی با مزدا 3 جدید و RX-Vision همراست. مزدا 3 جدید به موتور 1.5 لیتری دیزلی مجهز خواهد بود و RX-Vision نیز در نمایشگاه توکیو گذشته رونمایی شد.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی