پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نبکا ET5 برقی

پنج ستاره ایمنی از C-NCAP ، پشتوانه ایمنی خودروی برقی نبکا ET5

خودرو برقی نبکا (اسکای ول ET5) که چندی پیش در تهران رونمایی شد، با کسب پنج ستاره در آزمون C-NCAP توانسته به موفقیتی چشم‌گیر دست پیدا کند.

javankhodro
شنبه - ۱۸ آذر ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

C-NCAP یا Chinese Car Safety Assessment Program یک برنامه ارزیابی ایمنی برای خودروهای چینی است. این تست ایمنی اساساً بر اساس استانداردهای ایمنی ایجاد شده توسط Euro NCAP  و مرکز تحقیقات و فناوری خودروی چین مدیریت می‌شود.هدف اصلی این برنامه، ارزیابی عملکرد ایمنی مدل‌های مختلف خودروهای موجود در بازار چین است.

C- NCAP (چاینا انکپ) خودروها را از نظر قابلیت تصادف و ویژگی‌های ایمنی فعال ارزیابی می‌کند. علاوه بر این،‌ اطلاعات ارزشمندی را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد تا هنگام خرید خودروهای جدید، انتخاب‌های آگاهانه داشته باشند. این برنامه از ترکیبی از تست‌های تصادف، ارزیابی تجهیزات ایمنی و سایر تست‌های استاندارد را برای سنجش ایمنی خودروها در مقیاس پنج ستاره استفاده می‌کند.

خودرو برقی نبکا (اسکای ول ET5) که چندی پیش در تهران رونمایی شد، با کسب پنج ستاره در آزمون C-NCAP توانسته به موفقیتی چشم‌گیر دست پیدا کند. این دستاورد بر تعهد اسکای ول به ایمنی و نوآوری تاکید دارد و موقعیت این کمپانی را به عنوان یک رهبر در بازار خودروهای برقی، تثبیت می‌کند. با استانداردهای ایمنی سختگیرانه C-NCAP، اسکای ول یک خودروی برقی ایمنی و کارآمد است که می‌تواند ایمنی سرنشینان را در جاده به طور کامل تامین کند. نتیجه این آزمایش گامی اساسی در اطمینان به کیفیت خودروهای برقی و جلب اعتماد مصرف کنندگان به شمار می‌رود.

نبکا ET5 برقی

اهمیت تست ایمنی C-NCAP در صنعت خودرو

C-NCAP نه تنها در چین بلکه در سطح جهان نقشی اساسی در صنعت خودرو دارد. به این دلیل که چین یکی از بزرگترین بازارهای خودرو در جهان است و ارزیابی‌های این برنامه تأثیر مستقیمی بر ترجیحات مصرف کننده و استراتژی‌های طراحی سازندگان دارد. تولیدکنندگان خودرو در تلاش برای  دستیابی به رتبه‌بندی ایمنی بالا در تست‌هایC- NCAP چین هستند تا رقابت خود را در بازار افزایش دهند. این برنامه به نوبه خود باعث توسعه و ادغام فناوری های ایمنی پیشرفته در وسایل نقلیه می‌شود. به همین دلیل نه تنها مصرف کنندگان چینی، بلکه افراد دیگری که در بازارهایی فعالیت دارند که این وسایل نقلیه در آن به فروش می‌رسد، از این اتفاق سود می‌برد.

نبکا ET5 برقی

بیشتر بخوانید:

اسکای ول ET5 ، اولین خودروی برقی مشترک مپنا و کرمان موتور رونمایی شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی