پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گروه بهمن

مانور خودروهای امدادی گروه بهمن در طرح رزمایش ترافیکی زمستان 1402

وزیر کشور، جانشین فرمانده کل انتظامی و رئیس پلیس راهور صبح روز سه شنبه درحاشیه رزمایش طرح ترافیکی زمستانی، از خودروهای امدادی گروه بهمن نیز بازدید کردند.

فاطمه علی اصغری
چهارشنبه - ۲۲ آذر ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

رزمایش طرح زمستانی ۱۴۰۲ با حضور وزیر کشور، جانشین فرمانده کل انتظامی، رئیس پلیس راهور و وزارت راه و شهرسازی، اورژانس، هلال احمر…، در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد و گروه بهمن به عنوان تنها شرکت خودروساز خصوصی در این مانور حضور یافت.

سردار هادیانفر در حاشیه بازدید از خودروهای امدادی گروه بهمن گفت: با توجه به اقبال مردم نسبت به خودروهای شرکت‌های خصوصی این انتظار می‌رود که خدمات ارائه شده اعم از خدمات امدادی و سایر خدمات را به بهترین شکل ممکن به مشتریان خود ارائه دهند.

وی افزود: امیدواریم با اقدامات صورت گرفته از سوی مدیران گروه بهمن، بتوانند در ارائه خدمات امدادی مطلوب پاسخگوی مشتریان باشند.

مهدی حاجی باقری معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن نیز در حاشیه این رزمایش با تاکید بر اینکه موجب افتخار است به عنوان تنها خودروساز خصوصی در این رزمایش حضور یافتیم، بیان داشت: مشارکت فعال و سازنده‌ای با پلیس راهور داریم و ارتقای بخش امداد با هدف ارائه خدمات بهتر به مشتریان با استفاده از ظرفیت شبکه نمایندگی گروه بهمن در سراسر کشور را در دستور قرار داده‌ایم. 

گروه بهمن

معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن در راستای مطالبه سردار هادیانفر به خبرنگاران گفت: واحدهای امدادی خودروهای بهمن به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی هستند و مشتریان می‌توانند در صورت نیاز به خدمات امدادی از طریق شماره سراسری ۴۸۰۲۷-۰۲۱ داخلی ۱ برای ارتباط با کارشناسان مرکز پیام امداد استفاده کنند.

حاجی باقری افزود: خدمات پس از فروش گروه بهمن در سال‌های اخیر با توسعه ناوگان امداد و نمایندگی‌ها و استفاده از تکنسین‌های کارآزموده و تجهیزات استاندارد توانسته خدمات ویژه و به موقعی را جهت کسب رضایت مشتریان ارائه کند. 

وی در ادامه یادآور شد: جلب خشنودی و رضایت مشتریان جزو اهداف و شعارهای کلیدی گروه بهمن است.

گروه بهمن

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی