پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بیوک

خودروی مفهومی Avista بیوک می تواند کوپه چهار درب باشد

خودروی مفهومی Avista بیوک یکی از ستارگان نمایشگاه اتومبیل امریکای شمالی بود و حال به نظر می رسد کمپانی سازنده قصد مدل کوپه چهار دربی برای آن دارد. اگرچه چنین مدلی بعیدست اما به گزارش Motor Trend طراحان بیوک مدل چهاردربی از این خودرو را طراحی کردند. شاید اطلاعات کمی درباره آن وجود داشته باشد […]

javankhodro
سه شنبه - ۴ اسفند ۱۳۹۴

خودروی مفهومی Avista بیوک یکی از ستارگان نمایشگاه اتومبیل امریکای شمالی بود و حال به نظر می رسد کمپانی سازنده قصد مدل کوپه چهار دربی برای آن دارد.

اگرچه چنین مدلی بعیدست اما به گزارش Motor Trend طراحان بیوک مدل چهاردربی از این خودرو را طراحی کردند. شاید اطلاعات کمی درباره آن وجود داشته باشد اما انتظار می رود طول دو محور این خودرو طولانی‌تر شده و یک کابین عقبی برای آن در نظر گرفته شود. با این حال احتمال عرضه مدل تولیدی این خودرو کم نبوده و بسیارست.

گزارش می افزاید که Mary Barra مدیرعامل جنرال موتورز تمایلی به این مدل داشته و می خواهدخودرو روی پلتفرم چرخ عقب محرک آلفا سوار شود و به رقیبی برای شورولت کامارو و کادیلاک ATS / CTS بدل گردد. همچنین مدل می تواند با برند واکسهال، اپل یا هولدن در خارج از کشور به فروش رسد.

براساس گزارشات در زمینه موتور باید شاهد موتور 2.0 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با خروجی 275 اسب بخاری و 3.0 لیتری بی توربو شش سیلندر با خروجی 400 اسب بخاری بود. این گزارش می افزاید که ممکن است موتور هشت سیلندری با خروجی 467 اسب بخاری نیز در کار باشد اما قطعی نیست.

منبع: motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی