پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

استون مارتین

استون مارتین DBX در کارخانه ولز مونتاژ خواهد شد

استون مارتین به تازگی کارخانه تولید کراس اوور آینده DBX را طی گزارشی ، مشخص کرد. در ابتدا کمپانی قصد داشته 19 کارخانه را برای تولید مدل های جدید خود آماده نماید اما متاسفانه این تعداد به 4 کارخانه کاهش یافت. از چهار کارخانه دو مورد در انگلستان، یک مورد در آلاباما و دیگری در […]

javankhodro
چهارشنبه - ۵ اسفند ۱۳۹۴

استون مارتین به تازگی کارخانه تولید کراس اوور آینده DBX را طی گزارشی ، مشخص کرد. در ابتدا کمپانی قصد داشته 19 کارخانه را برای تولید مدل های جدید خود آماده نماید اما متاسفانه این تعداد به 4 کارخانه کاهش یافت.

از چهار کارخانه دو مورد در انگلستان، یک مورد در آلاباما و دیگری در خاورمیانه قرار داشت. حال کمپانی مشخص کرد کارخانه St Athan ولز نیز به دیگر کارخانه های آن خواهد پیوست و سرمایه گذاری 280 میلیون دلاری برای این کارخانه تدارک دیده شده است.

استون مارتین همچنین افزود اتومبیل های اسپرت آن همچنان در Gaydon تولید می گردد و یکی از این مدل ها RapidE الکتریکی سل 2018 است. همچنین DB11 نیز که برنامه ریزی شده در ژنو رونمایی و پاییز 2016 به بازار عرضه شود، در Gaydon مونتاژ می‌شود.

به گفته کمپانی بیش از 1000 شغل در کارخانه های St Athan و Gaydon ایجاد می شود که در کنار زنجیره تامین به بیش از 3000 شغل می رسد. در طول 5 سال کمپانی مدل های جایگزینی گسترده ای را معرفی خواهد کرد که جانشین مدل های فعلی خواهد شد.

کارخانه St Athan فعالیت خود را از سال آینده آغاز خواهد کرد و کراس اوور DBX در آن به تولید می رسد. ده سال بعد نیز مدل های Lagonda در آن مونتاژ خواهند شد.

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی