پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شایان دیزل

حضور شایان دیزل در ۳ نمایشگاه تبریز، اهواز و یزد

شرکت شایان دیزل، تولید و عرضه کننده کشنده و کامیونت دافران همزمان در سه نمایشگاه تخصصی خودرو حضور خواهد داشت.

فاطمه علی اصغری
یکشنبه - ۱۰ دی ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ 

شرکت شایان دیزل یکی از خودروسازان تجاری تازه وارد اما موفق بوده که استارت فعالیت خود را با عرضه کامیون کشنده دافران H7 زد. کامیون کشنده دافران H7 480 شایان دیزل تا به امروز در نمایشگاه های خودرو مختلف سراسر ایران به نمایش گذاشته شده و اینبار شایان دیزل همزمان در سه نمایشگاه خودرو با کامیون باری ۲*۶، کشنده قدیم و جدید دافران H7 و کامیون دماغ دار و اولین کامیونت برقی حضور پیدا می کند.

شایان دیزل

شایان دیزل که با محصول دافران H7 در بازار شناخته می‌شود قرار است نخستین خودرو تجاری الکتریکی را در ایران تولید کند. این کامیونت برقی پیش‌تر در دو نمایشگاه خودرو رونمایی شده بود.

محصولی که شایان دیزل برای بازار ایران در نظر گرفته یک کامیونت از برند چنگ لانگ از زیرمجموعه‌های دانگ فنگ است و یک خودرو تمام الکتریکی به‌حساب می‌آید. این کامیونت از یک موتور الکتریکی بهره می‌برد که توان تولید 155 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور را دارد. این قدرت و توان موتور به کمک یک پک باتری 100 کیلووات ساعتی ساخت شرکت CATL کار می‌کند که در بازه زمانی یک ساعت و نیم می‌تواند از 20 تا 80 درصد شارژ شود. شایان دیزل قرار است این باتری را با گارانتی 5 ساله به مشتریان عرضه کند.

شایان دیزل

همچنین محصول جدید شایان دیزل اتوماتیک بوده و در یک سگمنت خاص با 480 اسب بخار قدرت احتمالا در نمایشگاه خودرو یزد رونمایی خواهد بود.

تاریخ و ساعت نمایشگاه های تبریز ،اهواز و یزد به این صورت می باشد:

تبریز 12 تا 15 دی ماه 1402 از ساعت 15 الی 21
اهواز 14 تا 17 دی ماه 1402 از ساعت 16 الی 22
یزد 19 تا 22 دی ماه 1402 از ساعت 16 الی 21

تنوع محصولات شایان دیزل در سال جاری به شدت در حالا رشد بوده است و در آینده تعداد محصولات جدید در این شرکت افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد.

شایان دیزل

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی