پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

C-HR

تصاویری از کراس‌اوور C-HR تویوتا به بیرون درز کرد

به تازگی در فضای وب تصاویری از کراس اوور جدید تویوتا با نام C-HR پیش از نمایشگاه ژنو منتشر شد. خودروی که نمونه تولیدی C-HR مفهومی به شمار می رود از ویژگی‌هایی همچون بخش جلویی تهاجمی با جلوپنجره مشبک بلند و چراغ های جلو جدید در طراحی برخوردارست. از دیگر ویژگی ها می توان به […]

javankhodro
شنبه - ۸ اسفند ۱۳۹۴

به تازگی در فضای وب تصاویری از کراس اوور جدید تویوتا با نام C-HR پیش از نمایشگاه ژنو منتشر شد. خودروی که نمونه تولیدی C-HR مفهومی به شمار می رود از ویژگی‌هایی همچون بخش جلویی تهاجمی با جلوپنجره مشبک بلند و چراغ های جلو جدید در طراحی برخوردارست.

از دیگر ویژگی ها می توان به شیشه جلویی زننده، بدنه فلزی با روکش پلاستیکی و گلگیرهای عضلانی اشاره داشت. کراس اوور جدید همچنین از سقف نسبتا شیب دار، کمربند ایمنی زاویه ای و پنجره عقب کوچک بهره می برد.

کراس اوور C-HR جدای از آن دارای دستگیره درب عقب پنهان، اسپیولر عقب و چراغ های جلو و عقب بومرنگ شکل LED می باشد. گفته می‌شود مدل برروی پلتفرم TNGA سوار شده و می تواند موتورهای مختلفی را از جمله انتقال قدرت هیبریدی شامل گردد.

در مدل هیبریدی انتظار می رود تویوتا از یک موتور 1.8 لیتری Atkinson چهار سیلندر با دو موتور الکتریکی بهره گیرد. با چنین موتوری C-HR قادرست خروجی ترکیبی 121 اسب بخاری داشته باشد.

براساس گزارشات C-HR در ترکیه ساخته شده و وارد بازارهای مختلفی از جمله ایالات متحده خواهد شد.

منبع: Motor1

برچسب‌ها : C-HRتویوتاکراس اوور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی