پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کراس اور DL5

تحویل به موقع 150 کراس اور DL5 به مشتریان توسط پارس خودرو

شرکت پارس خودرو که هم زمان با آغاز دور جدید واردات خودرو به کشور اقدام به واردات کراس اور زوتی DL5 کرده ، 150 دستگاه از این خودرو را بدون تاخیر به مشتریان تحویل داده است.

فاطمه علی اصغری
دوشنبه - ۲۵ دی ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از روابط عمومی، پارس خودرو به عنوان قدیمی ترین خودروساز خاورمیانه که در حوزه واردات نیز دردوران فعالیت خود کارنامه درخشانی دارد، طی ماه های گذشته توانست با واردات کراس اور زوتی DL5 سبد محصولات خود را گسترش دهد.

پارس خودرو با تسریع در واردات، ترخیص و شماره گذاری کراس اور DL5 سعی کرده است خودروهای خریداری شده را هر چه سریع تر و بدون تاخیر به دست خریداران برساند. این در حالی است که تا به امروز حدود 171 دستگاه از این خودرو شماره گذاری شده و 150 دستگاه از این خودروها نیز تحویل مشتریان شده است.

زوتی DL5 یک خودروی کراس اور اندازه متوسط خانوادگی است که در رده اقتصادی بازار قرار می گیرد. این خودرو مجهز به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ است که می تواند 144 اسب بخار نیرو و 215 نیوتن متر گشتاور تولید کند.
زوتی DL5 مجهز به گیربکس CVT بوده و کروز کنترل، اتوهلد، سیستم ورود بدون کلید، فرمان برقی، آینه وسط الکتروکرومیک، کامپیوتر سفری، سنسور پارک، آینه های جانبی برقی مجهز به گرمکن، هشدار ترمز اضطراری، دوربین دنده عقب، تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک و موارد کاربردی دیگر از جمله امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی