پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ون برقی کاما ESP6 آریا دیزل رونمایی شد

شرکت آریا دیزل در روز مخصوص خبرنگاران (Press Day) نمایشگاه خودرو تهران، از نسخه مسافری و باری ون برقی کاما ESP6 رونمایی کرد. این ون در طول، عرض و ارتفاع، به ترتیب ابعادی معادل 4860 میلی‌متر، 1715 میلی‌متر و 1995 میلی‌متر دارد. همچنین وزن خالص نسخه مسافری این ون هزار و 620 کیلوگرم و وزن […]

مهدی درفشی
سه شنبه - ۱۰ بهمن ۱۴۰۲

شرکت آریا دیزل در روز مخصوص خبرنگاران (Press Day) نمایشگاه خودرو تهران، از نسخه مسافری و باری ون برقی کاما ESP6 رونمایی کرد. این ون در طول، عرض و ارتفاع، به ترتیب ابعادی معادل 4860 میلی‌متر، 1715 میلی‌متر و 1995 میلی‌متر دارد.

همچنین وزن خالص نسخه مسافری این ون هزار و 620 کیلوگرم و وزن ناخالص آن، دو هزار و 700 کیلوگرم اعلام شده است. در مورد پک باتری به کار رفته در ون برقی کاما ESP6 آریا دیزل باید گفت که این ون مجهز به پک باتری با ظرفیت 61.9 کیلووات ساعتی است. این ون قادر است تا با یک بار شارژ، 400 کیلومتر مسافت را طی کند.

از جمله تجهیزات استاندارد ون برقی کاما ESP6 آریا دیزل، می‌توان کیسه هوا، سیستم ترمز ضدقفل، سیستم کنترل پایداری، فرمان برقی، مالتی مدیای هفت اینچی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، قفل مرکزی درب‌ها، چراغ رانندگی در روز، چراغ مه شکن جلو، کروز کنترل، رادار خط خوان، ترمز اضطراری، دوربین و سنسور پارک عقب را نام برد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی