پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آریزو ۶ جی تی

بازار خودرو در انتظار شروع فروش آریزو 6 جی‌تی

برند فونیکس در پاییز سال جاری آریزو 6 جی‌تی را به عنوان یک سدان اسپرت به بازار خودرو کشور معرفی کرد و با فراهم کردن شرایط تست درایو خودرو، علاقه‌مندان قابلیت‌های این محصول را بررسی کردند.

فاطمه علی اصغری
شنبه - ۲۱ بهمن ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

با گذشت چند ماه از رونمایی این محصول، تشنگی بازار خودرو برای فرا رسیدن موعد فروش آریزو 6 جی تی حس می‌شود.

با حضور دوباره آریزو 6 جی تی در نمایشگاه خودرو تهران و استقبال بازدیدکنندگان از این خودرو، نگاهی دوباره به جاذبه‌های این محصول «سریع و خشن» فونیکس خواهیم داشت:

موتور قدرتمند: آریزو 6 GT از یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر به همراه گیربکس 7 سرعته DCT بهره می‌برد که 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این مقدار قدرت قابل توجهی برای یک سدان محسوب می‌شود و قدرت زیادی را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

ویژگی‌های ایمنی هوشمند: آریزو 6 GT به صورت استاندارد با مجموعه‌ای از ویژگی‌های ایمنی پیشرفته از جمله 13 رادار ADAS شامل ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیقی و هشدار خروج از خط ارائه می‌شود. این ویژگی‌ها به ایمنی راننده و سرنشینان در جاده کمک می‌کند.

طراحی جسورانه و اسپرت: آریزو 6 GT با طراحی مدرن و اسپرت خود، محصولی است که نگاه‌ها را به سوی خود برمی‌گرداند.

کابین مجهز و راحت: آریزو 6 GT فضای داخلی راحت و چشم‌نوازی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد که می‌توانند از آپشن‌های رفاهی مختلف آن شامل کلاستر دیجیتال 10.25 اینچی، سیستم مولتی مدیا با نمایشگر لمسی 10.25 اینچی و شارژر وایرلس بهره ببرند.

آریزو 6 جی‌تی با طراحی جذاب و تهاجمی، محصولی است که برای نسل جوان ساخته شده و با امکان تولید قدرتی معادل 197 اسب بخار و شتابی در حدود 7 ثانیه، یکی از سریع‌ترین سدان‌های مونتاژی بازار است.

تعهد فونیکس به رونمایی از خودروهای جذاب، متوقف نمی‌شود و حالا بازار خودرو در انتظار رسیدن به موعد فروش محصولی است که با قدرت بالای موتور، شتاب استثنایی، طراحی اسپرت تهاجمی و فناوری به‌روز مجهز به سیستم پیشرفته همیار راننده (ADAS)، مشتریان خود را شگفت زده خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی