پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معاینه فنی

اختلال شبکه ارتباطی مراکز معاینه فنی تهران برطرف شد

مدیرعامل اتحادیه سازمان های حمل و نقل همگانی کشور گفت: اختلال در شبکه ارتباطی مراکز معاینه فنی تهران ناشی از بستر ارتباطی شهرداری تهران بوده و سیمفا اختلالی نداشته است و در حال حاضر نیز مشکل برطرف و مراکز تهران هم متصل هستند.

فاطمه علی اصغری
یکشنبه - ۱۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

مهرداد رهنما در تشریح خبر اختلال در شبکه ارتباطی با سامانه یکپارچه معاینه فنی کشور گفت: سیمفا سامانه‌ای است که به صورت یکپارچه در کشور فعال است اما بستر ارتباطی شهر تهران و شهرداری تهران متفاوت و مجزا است.

وی افزود: در حقیقت قسمت فناوری اطلاعات شهرداری تهران در رابطه با این موضوع استثنا با سایر شهرهای کشور متفاوت است؛ لذا اختلالی که در خبرها عنوان شده مربوط به سیمفا نیست و مربوط به سامانه خود شهرداری تهران است.

رهنما ادامه داد: اگر سیمفا قطعی داشته باشد کل کشور باهم قطع می شود؛ اما چون تهران استثناء است و شرایط خاص دارد و بستری که تعریف کرده متفاوت است این اختلال هم در سیستم شهرداری تهران روی داده و در حال حاضر نیز متصل شده است.

مدیرعامل اتحادیه سازمان های حمل و نقل همگانی کشور تأکید کرد: تمامی مراکز معاینه فنی به صورت لحظه‌ای کنترل می‌شوند؛ لذا سیمفا اختلالی نداشته و اگر هم قرار باشد اتفاقی بیوفتد حتما از قبل اطلاع رسانی لازم صورت می گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی