پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کانال مثبت

کانال مثبت سازنده موتور سنگین در ایران

کانال مثبت را می توان به عنوان اولین تولید کننده موتور های سنگین در ایران دانست. این شرکت از دهه 80 عموم موتورسیکلت های ورزشکاران را تامین کرده است و با انجام مکاتبات فراوان با وزارت کشور، ریاست جمهوری، فدراسیون و… در سال 92 توانست مجوز تولید موتورسیکلت های ورزشی تا سقف 1800 سی سی […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۲۲ اسفند ۱۳۹۴

کانال مثبت را می توان به عنوان اولین تولید کننده موتور های سنگین در ایران دانست. این شرکت از دهه 80 عموم موتورسیکلت های ورزشکاران را تامین کرده است و با انجام مکاتبات فراوان با وزارت کشور، ریاست جمهوری، فدراسیون و… در سال 92 توانست مجوز تولید موتورسیکلت های ورزشی تا سقف 1800 سی سی را بگیرد.

نکته مثبت در مورد کانال مثبت این است که بهزاد اقتصاد به عنوان موسس این شرکت و یک مقام دار و ورزشکار به این ورزش اهمیت ویژه ای میدهد و سود حاصل را در بخش باشگاهی شرکت هزینه میکند که سبب افزایش توانایی این رشته شده است.

انتقاد از کانال مثبت!

این روزها از کانال مثبت به دلیل قطع حمایت های خود از ورزشکاران انتقاد می شود و پاسخ این شرکت اینگونه است که به دلیل بخشنامه ای که که از ورود قطعات و مواد اولیه واحدهای تولیدی موتوسیکلت سنگین در گمرکات کشور مگر با شرط مجوز از وزارت ورزش جلوگیری میکند دهها کارمند کار خود را از دست داده اند و این شرکت با مشکلات مالی روبرو شده است و امکان حمایت از ورزشکاران را تا اطلاع ثانوی ندارد.

کانال مثبت امیدوار است با شفاف سازی در مورد این بخشنامه و تغییر دیدگاه مسئولین در سال 95 مشکلات رفع شده و توجه بیشتری به این رشته ورزشی شود.

شایان ذکر است که کانال مثبت قصد دارد در سال جدید موتورهای 250 سی و سی و الکتریکی عرضه کند که میتواند حق انتخاب بیشتری به مشتریان این وسیله نقلیه دهد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی