پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اونتادور

لامبورگینی اونتادور 5000 دستگاهی شد

در اوایل این هفته لامبورگینی موفق به تولید بیش از 5000 دستگاه اونتادور شد و این تعداد در کارخانه Sant’Agata Bolognese طی 55 ماه به تولید رسید. به همین مناسبت کمپانی نسخه رودستر قرمز رنگی را برای بازار ایتالیا تدارک دیده که بسیار زیبا به نظر می رسد. گفتنیست لامبورگینی مدل های منحصربفرد متعددی برای اونتادور تولید […]

javankhodro
یکشنبه - ۸ فروردین ۱۳۹۵

در اوایل این هفته لامبورگینی موفق به تولید بیش از 5000 دستگاه اونتادور شد و این تعداد در کارخانه Sant’Agata Bolognese طی 55 ماه به تولید رسید. به همین مناسبت کمپانی نسخه رودستر قرمز رنگی را برای بازار ایتالیا تدارک دیده که بسیار زیبا به نظر می رسد.

گفتنیست لامبورگینی مدل های منحصربفرد متعددی برای اونتادور تولید کرده که از جمله می توان به وننو 3.8 میلیون دلاری و سنتناریو 1.9 میلیون دلاری اشاره داشت.

این شرکت در سال 2012 اونتادور  J Speedster را با قیمت 2.2 میلیون دلاری معرفی کرد. علاوه بر این مدل های منحصربفرد، چندین مدل ویژه همچون نسخه رودستر و کوپه Anniversario نیز رونمایی شد.

در سال گذشته مدیر بخش تحقیق و توسعه لامبورگینی اظهار داشت که این شرکت تنها به تولید مدل چرخ عقب محرک اونتادور خواهد پرداخت زیرا برای مدل چهار چرخ محرک به موتور 12 سیلندری نیاز است.

انتظار می رود لامبورگینی طی سال های آینده فیس لیفتی برای اونتادور معرفی کند که تنها به تعداد محدودی تولید خواهد شد. مدل قبلی اونتادور که به عنوان مورسیه لگو شناخته می شد پس از 9 سال تولید به تعداد 4099 دستگاه از رده خارج شد.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی