پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اسپایکر

مدیرعامل اسپایکر مدل جدید C12 را تایید کرد

Victor Muller مدیرعامل شرکت اسپایکر به تازگی تایید نمود که کمپانی برروی یک مدل چهار درب جدید مشغول به کارست. Muller  در گفتگو با سایت Carbuzz بیان کرد این مدل در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس ماه نوامبر رونمایی خواهد شد و یک مدل خاصیست. زمانی که گفته شد آیا مدل نسخه بروزرسانی شده از خودروی مفهومی D8 Peking-to-Paris […]

javankhodro
یکشنبه - ۱۵ فروردین ۱۳۹۵

Victor Muller مدیرعامل شرکت اسپایکر به تازگی تایید نمود که کمپانی برروی یک مدل چهار درب جدید مشغول به کارست. Muller  در گفتگو با سایت Carbuzz بیان کرد این مدل در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس ماه نوامبر رونمایی خواهد شد و یک مدل خاصیست.

زمانی که گفته شد آیا مدل نسخه بروزرسانی شده از خودروی مفهومی D8 Peking-to-Paris خواهد بود وی افزود چنین حدسی خوب است اما رسما تایید نکرد.

Muller گفته است مدل یک نیرو محرکه الکتریکی خواهد داشت و اطلاعات بیشتر در ماه نوامبر منتشر می شود. Victor Muller جدای از صحبت درباره یک مدل چهار درب مرموز به مدل جدید C12 نیز اشاره داشت.

C12 جدید به موتور 12 سیلندر مجهز خواهد شد که توسط یک کمپانی اروپایی در دست توسعه است. هنگامی که درباره Saabpocalypse از ایشان پرسشی شد، Muller افزود وی هرگز شرکت دیگری خریداری نخواهد کرد و سرنوشت نیز به سادگی قابل کنترل نیست.

Muller درباره استخدام Jason Castriota به عنوان مدیر بخش طراحی ساب توسط Saabpocalypse گفته است عملکرد وی کاملا بی نقص و زیباست.

منبع: Motor1

برچسب‌ها : C12اسپایکرچهار درب

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی