پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Model 3

Model 3 تسلا به صفحه نمایش LG مجهزست

شرکت تسلا یکی از بزرگترین تولیدکننده اتومبیل های الکتریکی جهان در روز 31 مارس به معرفی خودروی مقرون به صرفه الکتریکی جدید Model 3 پرداخت. اتومبیلی که با حجم بالایی از سفارشات رو به رو شد به شکلی که تسلا آخرین آمار پیش خرید را 276 هزار دستگاه اعلام نمود. اگر تصاویر روز معرفی را مشاهده […]

javankhodro
دوشنبه - ۱۶ فروردین ۱۳۹۵

شرکت تسلا یکی از بزرگترین تولیدکننده اتومبیل های الکتریکی جهان در روز 31 مارس به معرفی خودروی مقرون به صرفه الکتریکی جدید Model 3 پرداخت. اتومبیلی که با حجم بالایی از سفارشات رو به رو شد به شکلی که تسلا آخرین آمار پیش خرید را 276 هزار دستگاه اعلام نمود.

اگر تصاویر روز معرفی را مشاهده کرده باشید، در فضای داخلی Model 3 صفحه نمایش 15 اینچی لمسی به کار گرفته شد که نقش کنسول میانی سایر اتومبیل ها را ایفا می کند. به گفته ایلان ماسک مدیرعامل کمپانی، تسلا می خواهد فضای داخلی Model 3 سرنشینان را به یاد سفینه های فضای بیاندازد.

حال گزارش جدیدی می گوید صفحه نمایش بزرگ 15 اینچی Model 3 توسط کمپانی LG تولید می گردد. این قطعا برای LG سود بالایی را به دنبال داشته و مفید واقع خواهد شد.

Model 3 قادرست 0 تا 100 را کمتر از 6 ثانیه سپری کرده و با هر بار شارژ محدود 350 کیلومتری را پوشش دهد. این خودروی الکتریکی جدید قرار است اواخر سال 2017 به مشتریان تحویل داده شود.

منبع: geeky-gadgets

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی