پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فیات لوگو

فیات بخشی از سهام ایران خودرو را خواهد خرید.

رئیس اتاق مشترک ایران و ایتالیا اعلام کرد فیات بخشی از سهام ایران خودرو را در مراحل نهایی قرارداد همکاری خواهد خرید. بروزرسانی:تکذیبیه خرید سهام ایران خودرو توسط فیات به نقل از فارس ،احمد پورفلاح به حضور یک هیأت ایتالیایی از روز گذشته در ایران اشاره کرد و گفت: این هیأت هم‌اکنون برای رایزنی‌های صنعتی […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۱۸ فروردین ۱۳۹۵

رئیس اتاق مشترک ایران و ایتالیا اعلام کرد فیات بخشی از سهام ایران خودرو را در مراحل نهایی قرارداد همکاری خواهد خرید.

بروزرسانی:تکذیبیه خرید سهام ایران خودرو توسط فیات

به نقل از فارس ،احمد پورفلاح به حضور یک هیأت ایتالیایی از روز گذشته در ایران اشاره کرد و گفت: این هیأت هم‌اکنون برای رایزنی‌های صنعتی به تبریز سفر کرده‌اند و پس از آن جلسه‌ای را با بنگاه‌داران و فعالان اقتصادی در استان قزوین خواهند داشت.

وی به سفر روز سه‌شنبه نخست‌وزیر ایتالیا که در رأس هیأت تجاری به ایران سفر خواهد کرد، اشاره کرد و گفت: ۱۰۰ بارزگان ایتالیایی در رشته‌های مختلف صنعتی که ایتالیا در آنها سرآمد است وی را همراهی می‌کنند.

رئیس اتاق مشترک ایران و ایتالیا در پاسخ به اینکه رایزنی‌های فیات به عنوان یک خودروساز ایتالیایی برای سرمایه‌گذاری در ایران بالاخره به کجا رسید، گفت: این خودروساز ایتالیایی با ایران‌ خودرو به نقطه عطف و تعامل خوبی رسیده است.

وی اضافه کرد: قرار است تا شرکت مشترکی بین فیات و ایران‌ خودرو تشکیل شود و فیات مقداری از سهام ایران‌ خودرو را خریدار کند.

انحصار بازار خودرو توسط ایران خودرو

توافقات کلی ایران خودرو و فیات انجام شد.

لیست قیمت محصولات ایران خودرو در سال95

قرارداد خودروهای تجاری و سواری بنز در نیمه نخست 95 امضا می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی