پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدل اس

تسلا فیس لیفت مدل اس را هفته آینده معرفی می کند

شرکت تسلا هفته های قبل به معرفی مدل 3 که مقرون به صرفه ترین اتومبیل این کمپانی محسوب می شود، پرداخت. حال به نظر می رسد تسلا قصد داشته فیس لیفت مدل اس را با بدنه بازطراحی شده و فضای داخلی نسبتا جدید معرفی کند. به گفته Cnet مدل اس جدید از هر اتومبیل تسلا […]

javankhodro
شنبه - ۲۱ فروردین ۱۳۹۵

شرکت تسلا هفته های قبل به معرفی مدل 3 که مقرون به صرفه ترین اتومبیل این کمپانی محسوب می شود، پرداخت. حال به نظر می رسد تسلا قصد داشته فیس لیفت مدل اس را با بدنه بازطراحی شده و فضای داخلی نسبتا جدید معرفی کند.

به گفته Cnet مدل اس جدید از هر اتومبیل تسلا الگوبرداری هایی داشته است. برای مثال در فضای داخلی به صندلی های دارای تهویه چون مدل ایکس مجهزست و در بخش جلو شباهتی به مدل 3 دارد. البته باوجود الگوبرداریهایی از خودروهای دیگر تسلا، فیس لیفت مدل اس همچنان یک اتومبیل جدید با ویژگی های جدید محسوب می گردد.

تغییرات که شامل حال مدل اس شده مشخص نیست و بایستی تا هفته آینده منتظر ماند. Cnet در تماسی با تسلا جویای موضوع شد اما تسلا این شایعه را رد یا تایید نکرده است، بنابراین تا زمانی که تسلا فیس لیفت مدل اس را معرفی نکرد نمی توان به گزارش اکتفا نمود.

در اخباری مرتبط مدل 3 تاکنون پیش فروشی 320 هزار دستگاهی داشته که تسلا را متعجب کرده است.

منبع: technobuffalo

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی