پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

TT RS

آئودی TT RS در ماه جاری معرفی می شود

آئودی در حال برنامه ریزی جهت گسترش مدل های سری RS خود برای سال آینده می باشد. برخی از مدل های جدید می توان به RS 3 سدان، RS 4 آوانت، TT RS و RS Q5 اشاره داشت. به گزارش Car and Driver، آئودی اواخر این ماه طی نمایشگاه پکن 2016 که از 25 آوریل شروع […]

javankhodro
سه شنبه - ۲۴ فروردین ۱۳۹۵

آئودی در حال برنامه ریزی جهت گسترش مدل های سری RS خود برای سال آینده می باشد. برخی از مدل های جدید می توان به RS 3 سدان، RS 4 آوانت، TT RS و RS Q5 اشاره داشت.

به گزارش Car and Driver، آئودی اواخر این ماه طی نمایشگاه پکن 2016 که از 25 آوریل شروع می شود از TT RS رونمایی خواهد کرد. گفته می شود TT RS به موتور 5 سیلندر توربوشارژ با خروجی 400 اسب بخاری مجهزست که 40 اسب بخار خروجی بیشتری نسبت به مدل قبلی خواهد داشت.

این موتور در مقایسه با موتور 4 سیلندر توربو شارژ با خروجی 375 اسب بخاری مرسدس ای ام جی حقیقتا شگفت انگیز است البته خبری از گیربکس اتوماتیک نخواهد بود.

موتور TT RS همچون مدل قبل ظرفیتی 2.5 لیتری خواهد داشت که اهمیتی ندارد. گذشته این خودرو گفته می شود RS 3 جدید سال آینده به عنوان یک مدل 2018 در ایالات متحده عرضه می شود که گفتنیست نسخه بروز شده RS 3 Sportback نیز با همان موتور روانه بازار می گردد.

باتوجه به نقشه راه آئودی که اوایل 2016 آشکار شد، TT RS در آوریل 2017 به فروش می رسد و RS 3 نیز آگوست 2017 عرضه خواهد شد.

منبع: motorauthority

برچسب‌ها : RS 3TT RSآئودی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی