پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

انتشار تصاویر جاسوسی از لامبورگینی هوراکان Superleggera

شرکت لامبورگینی اخیرا مدل چرخ عقب محرک هوراکان را معرفی کرد و به نظر می رسد نسخه قدرتمندتر آن نیز بزودی معرفی خواهد شد. به تازگی شاهد تصاویر جاسوسی از لامبورگینی هوراکان جدیدی بودیم که به سیستم اگزوزی مشابه هوراکان LP 620-2 Super Trofeo مجهز بود. گفتنیست بخش اگزوز حالت ساختگی  داشته و در نسخه نهایی […]

javankhodro
چهارشنبه - ۲۵ فروردین ۱۳۹۵

شرکت لامبورگینی اخیرا مدل چرخ عقب محرک هوراکان را معرفی کرد و به نظر می رسد نسخه قدرتمندتر آن نیز بزودی معرفی خواهد شد. به تازگی شاهد تصاویر جاسوسی از لامبورگینی هوراکان جدیدی بودیم که به سیستم اگزوزی مشابه هوراکان LP 620-2 Super Trofeo مجهز بود.

گفتنیست بخش اگزوز حالت ساختگی  داشته و در نسخه نهایی شاهد مدلی دیگر خواهیم بود. یکی از اتومبیل های محبوب سال های گذشته لامبورگینی گالارادو Superleggera بود و به نظر می رسد این خودرو نیز جانشین آن باشد.

نام SuperVeloce قطعا روی این مدل به کار گرفته نخواهد شد زیرا لامبورگینی آن را روی قدرتمندترین اتومبیل های خود به کار می گیرد. بنابراین انتظار نداریم شاهد معرفی هوراکان SuperVeloce باشیم.

از این رو  باید احتمال داد هوراکان Superleggera  بزودی معرفی شود. هر مدل Superleggera دارای وزن کمتر از نسخه استاندارد است بنابراین باید انتظار داشت هوراکان Superleggera از کابین ساده‌تر در کنار وزن کاهش یافته با استفاده از فیبرکربن بیشتر برخوردار باشد.

درباره مشخصات فنی این خودرو اطلاعاتی در دسترس نیست اما بایستی انتظار قدرت بیشتری نسبت به هوراکان LP 610-4 با خروجی 601 اسب بخاری و هوراکان LP 610-4 با خروجی 572 اسب بخاری داشت.

احتمالا لامبورگینی اواخر 2017 یا اوایل 2018 به معرفی هوراکان Superleggera بپردازد.

منبع: motorauthority

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی