پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اینفینیتی

انتشار تصویر تیزری از اینفینیتی QX Sport Inspiration مفهومی

شرکت اینفینیتی به تازگی تصویری تیزری از خودروی مفهومی آینده QX Sport Inspiration منتشر کرده که قرار است در نمایشگاه پکن اواخر ماه جاری رونمایی شود. براساس تصویر می تواند شاهد اتومبیلی با طراحی ظریف اما عضلانی در کنار چراغ های LED قطعه قطعه بوده که زیبایی بسیاری دارد. همچنین می توان شاهد دوربین هایی به […]

javankhodro
پنجشنبه - ۲۶ فروردین ۱۳۹۵

شرکت اینفینیتی به تازگی تصویری تیزری از خودروی مفهومی آینده QX Sport Inspiration منتشر کرده که قرار است در نمایشگاه پکن اواخر ماه جاری رونمایی شود.

براساس تصویر می تواند شاهد اتومبیلی با طراحی ظریف اما عضلانی در کنار چراغ های LED قطعه قطعه بوده که زیبایی بسیاری دارد. همچنین می توان شاهد دوربین هایی به جای آینه بغل در QX Sport Inspiration بود.

کاپوت این مدل اینفینیتی کمی برجسته بوده و سپری یکپارچه با هواکش های عمودی را می توان مشاهده کرد. به نظر می رسد اینفینیتی از روکش فلزی بر روی بدنه پلاستیکی QX Sport Inspiration بهره گرفته و گلگیرها را با قوسی همراه ساخته است. به گفته اینفینتی ستون A این مدل گسترده بوده، چیزی که در مدل مفهومی Q60 شاهدش بودیم.

جزئیات بیشتری در دسترس نیست اما می توان آن را یک SUV سایز متوسط اینفینیتی دانست که نسل بعدی QX70 قطعا از طراحی آن الگو برداری خواهد کرد. نسل فعلی QX70 هشت سالی از عمر آن می گذرد و طبیعیست این برند لوکس نیسان در اواخر سال آینده نسل جدید را به عنوان مدل 2018 معرفی کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا آغاز نمایشگاه پکن 2016 که از 25 آوریل آغاز می شود، منتظر ماند.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی