پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بیتل

از رده خارج شدن فولکس بیتل در سال 2018

اگر گزارشات تازه انتشار یافته حقیقت داشته باشند در سال 2018 بایستی با فولکس بیتل خداحافظی کرد. وب سایت Autoline اخیرا در صفحه رسمی توییتر خود نوشته است: خداحافظ بیتل. فولکس این اتومبیل را در سال 2018 از رده خارج خواهد کرد. فروش پایین این مدل و نیاز بیشتر فولکس به CUV بیشتر دلیل این تصمیم […]

javankhodro
شنبه - ۲۸ فروردین ۱۳۹۵

اگر گزارشات تازه انتشار یافته حقیقت داشته باشند در سال 2018 بایستی با فولکس بیتل خداحافظی کرد. وب سایت Autoline اخیرا در صفحه رسمی توییتر خود نوشته است:

خداحافظ بیتل. فولکس این اتومبیل را در سال 2018 از رده خارج خواهد کرد. فروش پایین این مدل و نیاز بیشتر فولکس به CUV بیشتر دلیل این تصمیم است.

اینکه بیتل فروش بالایی نداشته جای تعجبی ندارد اما مشخص نیست گفته حقیقیست یا شایعه. فولکس بیتل فعلی را در سال 2012 معرفی کرد اما هیچ گاه با فروش موفقیت آمیزی همراه نبود.

در سه ماهه نخست سال 2016 فولکس تنها 5700 دستگاه بیتل در ایالات متحده به فروش رسانده که کاهش 42 درصدی را نشان می دهد. افت فروش ممکن است ناشی از بیتل TDI جز اتومبیل های رسوایی سال 2015 فولکس باشد.

فولکس در سال 1992 نخستین بیتل را معرفی کرد و سپس در سال 2012 مدل جدید آن را روی کار آورد. فولکس ابتدای سال جدید میزان فروش گلف آن در ایالات متحده بیش از بیتل بوده است.

بیتل در ابتدا بیشتر استایل آیکونی داشت اما در حال حاضر ساختاری کراس اووری گرفته است. جدای از آن فولکس دو کامپکت کراس اوور جدیدی براساس تایگان در دست توسعه دارد.

خودروی مفهومی T-Cross Breeze-inspired نسل بعدی پولو ساب کامپکت خواهد بود.

منبع: motorauthority

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی