پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و

رونمایی ب ام و از نسخه صدمین سالگرد سری 7

شرکت ب ام و به تازگی از نسخه صدمین سالگرد خودروی سری 7 پرده برداشت. این مدل به تعداد محدودی تولید خواهد شد و نامش BMW Individual M760i xDrive Model V12 Excellence THE NEXT 100 YEARS که یک عنوان بلند بالایی را داراست. ب ام و روی این مدل یک موتور 12 سیلندر با خروجی 610 […]

javankhodro
پنجشنبه - ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

شرکت ب ام و به تازگی از نسخه صدمین سالگرد خودروی سری 7 پرده برداشت. این مدل به تعداد محدودی تولید خواهد شد و نامش BMW Individual M760i xDrive Model V12 Excellence THE NEXT 100 YEARS که یک عنوان بلند بالایی را داراست.

ب ام و روی این مدل یک موتور 12 سیلندر با خروجی 610 اسب بخاری قرار داده و به نوعی آن را قدرتمند ساخته است. ب ام و خودرو را اواخر 2016 به مشتریان تحویل خواهد داد و در رنگ منحصربفردی به فروش می رسد.

از ویژگی های این مدل می توان به رینگ 20 اینچی آلیاژی، تریم چرمی در داخل و سیستم سرگرمی بروزرسانی شده اشاره  داشت. به گفته ب ام و تنها 100 دستگاه از نسخه صدمین سالگرد تولید خواهد شد.

از 100 دستگاه تنها 5 دستگاه وارد بازار ایالات متحده خواهد شد که قطعا بسیار کم است. براساس اطلاعات انتشاری، در کنسول میانی داخلی پلاکی قرار داد شده که شماره هر دستگاه را نشان می دهد.

ب ام و یک موتور 6.6 لیتری توئین توربو که قادرست 0 تا 100 را طی 3.6 ثانیه سپری کند، روی مدل صدمین سالگرد جای داده است. این خودرو از سیستم تعلیق ویژه ای بهره خواهد برد و به قیمت 84 هزار دلار خواهد بود.

منبع: geeky-gadgets

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی