پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ولوو

اولین اتومبیل الکتریکی ولوو سال 2019 از راه می‌رسد

شرکت ولوو به تازگی اعلام داشت که قصد داشته تا سال 2025 بیش از 1 میلیون دستگاه اتومبیل به فروش برساند. برای رسیدن به چنین هدفی کمپانی در نظر دارد تا دو نوع مدل اتومبیل هیبریدی عرضه نماید. همچنین اولین اتومبیل الکتریکی این شرکت سوئدی در سال 2019 روانه بازار خواهد شد. ولوو بیان داشته […]

javankhodro
پنجشنبه - ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

شرکت ولوو به تازگی اعلام داشت که قصد داشته تا سال 2025 بیش از 1 میلیون دستگاه اتومبیل به فروش برساند. برای رسیدن به چنین هدفی کمپانی در نظر دارد تا دو نوع مدل اتومبیل هیبریدی عرضه نماید. همچنین اولین اتومبیل الکتریکی این شرکت سوئدی در سال 2019 روانه بازار خواهد شد.

ولوو بیان داشته که این تصمیم یک شبه گرفته نشده و ما از پنج سال قبل به فکر آن بودیم. به گفته ولوو دو پلتفرم SPA و CMA برای اتومبیل های الکتریکی و هیبریدی در نظر گرفته شد.

سری 40 جدید بزودی با پلتفرم دوم به بازار عرضه می شود. مدیرعامل ولوو هاکان ساموئلسون اظهار داشت:

شاید یک میلیون دستگاه رقم بلندپروازانه ای باشد اما کمپانی می خواهد از پیشگامان صنعت اتومبیل های الکتریکی به شمار رود.

علاوه بر گزارشات فوق این شرکت افزود که می خواهد تا برنامه خنثی سازی آب و هوایی را سال 2025 عملی سازد. این شرکت سوئدی قصد داشته بانوان نقش موثری در کمپانی ایفا نمایند به شکلی که در سال 2020 بیش از 35 درصد کارکنان شرکت را بانوان تشکیل خواهند داد.

این شرکت همچنین درباره اعلام قبلی مبنی بر عدم کشته شدن هیچ فردی در تصادفات با خودروهای ولوو اعلام کرد که آنها به نقض اهداف خود نخواهند پرداخت و در سال 2020 آن را عملی می سازند.

منبع: Motor1.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی