پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایکس 7

ب ام و ایکس 7 در تصویر رندر شده عضلانی به نظر می‌رسد

شرکت ب ام و قصد داشته با مدل جدید ایکس 7 به رقابت با خودروی GLS مرسدس و رنج روور لندروور بپردازد. حال به تازگی وب سایت OmniAuto تصویری رندر شده از ایکس 7 منتشر نمود. اخیرا مشخص شد این شرکت باواریایی روی نسل بعدی ایکس 5 مشغول به کارست که روی پلتفرم CLAR قرار می گیرد، […]

javankhodro
جمعه - ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

شرکت ب ام و قصد داشته با مدل جدید ایکس 7 به رقابت با خودروی GLS مرسدس و رنج روور لندروور بپردازد. حال به تازگی وب سایت OmniAuto تصویری رندر شده از ایکس 7 منتشر نمود.

اخیرا مشخص شد این شرکت باواریایی روی نسل بعدی ایکس 5 مشغول به کارست که روی پلتفرم CLAR قرار می گیرد، همان پلتفرمی که ایکس 7 نیز روی آن قرار خواهد گرفت.

سه سالی از معرفی نسل جدید ایکس 5 می گذرد و ب ام و در توسعه ایکس 5 عجله داشته تا سپس به سمت ایکس 7 پرچمدار رود. بله دو خودروی پرتوان از سری ایکس در راه بوده و ایکس 7 به عنوان یک مدل پرچمدار قصد دارد به کنار زدن رقبا بپردازد.

در ابتدا ایکس 7 یک شاسی بلند هفت صندلی شناخته می شد اما مدتی بعد گزارشات خبر از خودروی لوکس با چهار صندلی فردی دادند که هر یک به سیستم سرمایشی و گرمایشی مجهزند. همچون سایر شاسی بلندهای لوکس ایکس 7 نیز در بخش سرنشینان عقب از سیستم سرگرمی و صوتی مجزایی برخوردارست.

در زمینه موتور انتظار می رود ب ام و از یک پیشرانه 12 سیلندر 6.6 لیتری بهره ببرد، همان موتور به کار گرفته شده در سری 7. البته موتورهای هشت سیلندر بنزینی و دیزلی نیز برای این مدل در نظر گرفته شد.

ایکس 7 در سال 2019 روانه بازار خواهد شد، همان سالی که ب ام و کارخانه اسپارتان در کارولینای جنوبی را به راه خواهد انداخت. مشتریان ایالات متحده باید برای مدل پایه ایکس 7 هزینه 145 هزار دلاری در نظر گیرند که نسبت به سری 7 با قیمت 81 هزار دلاری بسیار گران محسوب می شود.

منبع: Motor1.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی