پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کلرادو 2017

رونمایی شورولت از کلرادو 2017

شرکت شورولت در برزیل به معرفی خودروی پیکاپ کلرادو 2017 پرداخت. این مدل قرار است اواخر 2016 به فروش برسد و دارای تغییراتی از جمله جلوپنجره مشبک تجدید نظر شده در کنار چراغ های جلو باریک با نور LED یکپارچه است. کلرادو 2017 همچنین دارای کاپوت ، رینگ ها و گزینه رنگی جدیدست. تغییرات بیشتر را […]

javankhodro
چهارشنبه - ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

شرکت شورولت در برزیل به معرفی خودروی پیکاپ کلرادو 2017 پرداخت. این مدل قرار است اواخر 2016 به فروش برسد و دارای تغییراتی از جمله جلوپنجره مشبک تجدید نظر شده در کنار چراغ های جلو باریک با نور LED یکپارچه است.

کلرادو 2017 همچنین دارای کاپوت ، رینگ ها و گزینه رنگی جدیدست. تغییرات بیشتر را می توان در فضای داخل شاهد بود به شکلی که شورولت از داشبورد جدید با سیستم سرگرمی MyLink که با Android Auto و Apple CarPlay سازگاری دارد، در این مدل بهره گرفت.

مشتریان همچنین می توانند مدلی با قابلیت هایی چون برف پاک کنی با سنسور باران، آینه دید عقب الکترو کرومیک و دوربین دید عقب سفارش دهند.

در برزیل کلرادو با نام S10 شناخته شده و در دو موتور از جمله یک موتور 2.5 لیتری SIDI Flex و موتور 2.8 لیتری توربو دیزلی عرضه می شود. شورولت جزئیات بیشتری درباره عملکرد کلرادو 2017 آشکار نکرد اما گفته شده به لطف آیرودینامیک بیشتر و وزن کمتر، مصرف سوخت کاهشی 5 درصدی داشته است.

کلرادو 2017 در بازارهای مختلفی عرضه خواهد شد و هولدن نیز قصد داشته این وانت را اواخر سال به فروش برساند.

منبع: Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی