پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مازانتی

مازانتی EV-R، اتومبیلی با سقف سرعت 400 کیلومتر در ساعتی

شرکت مازانتی قصد داشته بزودی از سوپرت اتومبیل الکتریکی خود موسوم به  EV-R  رونمایی کند. این اتومبیل یک نسخه پرسرعت‌تر نسبت به  Evantra بوده و گفته می شود، سریع‌ترین اتومبیل خارج از ایتالیاست. در جدیدترین تیزر ویدئویی این کمپانی شاهد رسیدن به سقف سرعت 400 کیلومتردرساعتی توسط  EV-R هستیم، سرعتی که خودروهایی چون لافراری و پاگانی هیورا به […]

javankhodro
دوشنبه - ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

شرکت مازانتی قصد داشته بزودی از سوپرت اتومبیل الکتریکی خود موسوم به  EV-R  رونمایی کند. این اتومبیل یک نسخه پرسرعت‌تر نسبت به  Evantra بوده و گفته می شود، سریع‌ترین اتومبیل خارج از ایتالیاست.

در جدیدترین تیزر ویدئویی این کمپانی شاهد رسیدن به سقف سرعت 400 کیلومتردرساعتی توسط  EV-R هستیم، سرعتی که خودروهایی چون لافراری و پاگانی هیورا به سختی می توانند چنین سرعتی را بدست آورند.

براساس گزارشات، مازانتی EV-R به موتور توربوشارژر دوقلو 7.2 لیتری هشت سیلندر مجهزست و این در حالی بوده که Evantra از موتور آسپیره 7.0 لیتری هشت سیلندر با خروجی 751 اسب بخاری، بهره می برد.

از دیگر مشخصاتی آشکار شده درباره EV-R توانایی سپری کردن 0 تا 100 طی 2.7 ثانیه و 0 تا 300 طی 7.0 ثانیه اشاره داشت. همچنین گفته شده EV-R با ترمزهای کربن سرامیکی برمبو، رینگ های باریک OZ Racing و لاستیک های Trofeo R پیرلی همراست.

مازانتی می خواهد EV-R را در نمایشگاه  Turin Auto Show 2016 هشتم ژوئن رونمایی سازد.

منبع: motorauthority

برچسب‌ها : EV-Rاتومبیلمازانتی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی