پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پاگانی

رونمایی پاگانی از اتومبیل Huayra Pearl

پاگانی پس از پایان تولید زوندا به معرفی مدل های خاص یکی پس از دیگری می پردازد. به نظر می رسد حال نوبت به Huayra  رسیده تا نسخه ویژه ای را دریافت کند و آن اتومبیل Huayra Pearl است. پاگانی در این هفته از اتومبیل ویژه Huayra Pearl برای نمایندگی Refined Marques معرفی کرد. این نمایندگی متاسفانه اخیرا ادعای […]

javankhodro
چهارشنبه - ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

پاگانی پس از پایان تولید زوندا به معرفی مدل های خاص یکی پس از دیگری می پردازد. به نظر می رسد حال نوبت به Huayra  رسیده تا نسخه ویژه ای را دریافت کند و آن اتومبیل Huayra Pearl است.

پاگانی در این هفته از اتومبیل ویژه Huayra Pearl برای نمایندگی Refined Marques معرفی کرد. این نمایندگی متاسفانه اخیرا ادعای دروغی داشته و آن فروش لامبورگینی وننو پس از نمایشگاه ژنو 2013 بود.

مشخص نیست پاگانی Huayra Pearl به بازار عرضه دارد اما اگر چنین چیزی صورت گیرد قطعا قیمت مناسبی خواهد داشت. از بارزترین ویژگی Huayra Pearl سقف شیشه ای آن بوده که جذابیتش را بیشتر نمود.

در بخش اسپویلر پاگانی از یک اسپیولر عقب دو گوانه بهره گرفته تا ظاهر این مدل را عجیب سازد. گفتنیست Huayra Pearl از بسته Tempesta پاگانی که در ژنو 2016 معرفی شد، بهره می برد.

به گفته پاگانی در طراحی Huayra Pearl از اتومبیل های زوندا اس، زوندا آر و Huayra BC استفاده شد.

منبع: motorauthority

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی