پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چری

عبور چری از دیوار چین + آلبوم عکس (پرونده کامل بازدید)

Challenge for more، رقابت برای نتایج بیشتر، شعار کمپانی چری در سال 2016 کارخانه و اداره مرکزی چری در شهر وهوو، شهری در 350 کیلومتری شانگهای قرار دارد. شهری سرسبز با آب و هوای همیشه بارانی و ناوگان تاکسیرانی که فقط  به انواع مدل های چری مجهز است. چری با فروش 5 میلیون دستگاه خودرو […]

javankhodro
جمعه - ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

Challenge for more، رقابت برای نتایج بیشتر، شعار کمپانی چری در سال 2016

کارخانه و اداره مرکزی چری در شهر وهوو، شهری در 350 کیلومتری شانگهای قرار دارد. شهری سرسبز با آب و هوای همیشه بارانی و ناوگان تاکسیرانی که فقط  به انواع مدل های چری مجهز است.

چری با فروش 5 میلیون دستگاه خودرو در سال 2015 که حدود 1 میلیون و صدهزار دستگاه آن سهم بازار های خارجی بوده، صدرنشین خودروسازان چینی شده است. چری به جز ایران، در کشورهای آمریکای جنوبی مانند شیلی و نیز برخی کشورهای عربی مثل مصر توانسته از جایگاه خوبی برخوردار باشد. آنچه در نشست خبری با مدیران ارشد به خبرنگاران عنوان شد این بود که ما چالش را فرصت در نظر می گیریم و از مقابله با آن لذت می بریم.

می‌خواهیم برند چری به فولکس‌واگن و تویوتای چین تبدیل شود.

رئیس هیئت مدیره چری در نشست خبری با خبرنگاران ایرانی عنوان کرد: بازار ایران برای ما اهمیت بالایی دارد و برنامه داریم محصولاتی که قدرت رقابت بالایی دارند را در این بازار عرضه کنیم. به دنبال سرمایه‌گذاری بیشتر و افزایش داخلی سازی محصولاتمان در بازار ایران هستیم و امسال 4 مدل جدید را به بازار ایران معرفی خواهیم کرد.

رئیس دپارتمان صادرات چری نیز عنوان کرد که اهداف این کمپانی فراتر از مرزهای چین تعریف شده و توسعه صادرات همراه با ایجاد پایگاه های تولید و فروش در کشورهای مختلف، از برنامه های اصلی دپارتمان صادرات چری است. انتخاب شرکای متخصص و تحلیل بازار هدف محصولات نیازمند مطالعه و آشنایی با ذائقه مشتریان است و چری این موضوع را خوب می داند. رونمایی از آریزو5 استقبال زیادی را جلب کرد و این خودروی سدان به زودی روانه بازار ایران خواهد شد.

استراتژی چین در 15 سال اخیر منجر به موفقیت بیش از پیش آنها در صنعت خودرو شده است و باز شدن درهای بسته چین و رسیدن به بازارهای جهانی تاییدی بر این موفقیت است. برند سازی چری نیز جدیت در کار و جلب اعتماد می طلبید که توانستیم از این مرحله عبور کنیم.

معاون تامین قطعات چری همچنین به رضایت مشتریان از محصولات چری اشاره کرد و افزود: خودروهای تولیدی شرکت ما چه در کلاس سواری و چه شاسی بلند دارای اقبال و رضایتمندی مناسبی بودند و قطعا آریزو ۵ که به زودی به بازار ایران عرضه خواهد شد، می تواند خودرویی موفق با طرفداران زیاد باشد.

همانطور که قول داده بودیم، عکسهای تکمیلی بازدید از خط تولید چری، تست فنی آریزو5 و بازدید از نمایشگاه را در این گالری قرار دادیم:

تست های گوناگون که در مراحل تولید چری صورت می گیرد:

تست فنی آریزو 5:

لینک تست اختصاصی آریزو 5 توسط خبرنگاران خودرویی

نمایشگاه بین المللی پکن 2016 – غرفه چری:

لینک مصاحبه با سرپرست طراحی چری

لینک گزارش بازدید از غرفه چری

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی